Zoeken Vraag het forum

Hele gevoelige tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anita

Hallo,

ik heb sinds een paar maanden last van zeer gevoelige tepels. Ik vond het heerlijk als mijn vriend ze aanraakte en nu voelt het totaal niet fijn meer, ze zijn veel te gevoelig en het voelt gewoon rot als ze aangeraakt worden. Ook als er bijvoorbeeld kleding overheen schuift voelt het niet prettig. Ik ben niet zwanger, ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Ik gebruik de pil nu zo’n 2 jaar en ik kan me niets bedenken (geen verandering ofzo) waardoor mijn tepels zo gevoelig kunnen zijn geworden. Zou het kunnen liggen aan dat ik de pil soms doorslik? Dat lijkt me niet maarja.. Ik hoop echt dat het snel overgaat. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Groetjes

2 reacties
    Reageren

Ziekte van Paget (van de huid) is een vorm van borstkanker die zich in de opperhuid uitbreidt en daarbij de huidcellen verdringt. Dit presenteert zich vooral bij de tepel in de regel aan 1 kant, en lijkt soms bedrieglijk op eczeem met roodheid, schilfering, soms uitvloed of intrekking van de tepel. Regelmatig is er ook een knobbel in de borst te voelen:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Paget_%28tepel%29

Reageren
Reageer op: Hele gevoelige tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.