Zoeken Vraag het forum

Puntje rood

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nino

Niet op m’n tepel maar erlangs onder, op de rand tussen tepel en tepelhof zeg maar een heel klein 2 rode stipje. Lijkt wel uitstortingkje ofz. Je ziet het met het blote oog ook nie echt goed maar als je met zaklampje van telefoon kijkt valt het op.

Hoort dit?? ………
    Kijk er iedere keer na vandaar , was me nooit opgevallen

7 reacties
    Reageren
    Nino

Miss iemand aanwezig?

Reageren
    Suzan

Verwacht je dat iemand je aan de hand van een beetje een vage omschrijving kan vertellen wat het voor een stipje is?  Denk dat dat niet erg realistisch is…..

Dan kun je er beter even mee naar de huisarts gaan als je er ongerust over bent

Reageren
    Nino

Het valt me op dat jij overal een reactie op mensen hebt, op dit form.
    Wil je dit aub overlaten aan professionele mensen die hier achter zitten.

Wat voor jou vaag is en miss voor ander nie zo.
    Fijne avond…

Reageren
    Suzan

Op een openbaar forum mag iedereen reageren. Voor een professionele reactie moet je naar je huisarts gaan. Die kan na onderzoek misschien een diagnose stellen,maar via een forum kun je toch echt niet verwachten dat iemand  weet wat een paar stipjes zijn die je zelf met je blote oog nauwelijks ziet zitten. Dan ben of een beetje naïef, of je verwacht dat hier iemand met een glazen bol klaar zit……

Reageren
    John (moderator)

Op de allereerste plaats is dit een openbaar forum.  Dus iedereen mag vrij op een bericht reageren.

Met de omschrijving die je geeft kan  ik helaas ook niets. Het is toch idd een beetje vage omschrijving.

Je ziet het met het blote oog ook nie echt goed maar als je met zaklampje van telefoon kijkt valt het op.

Als je dat zo leest dan lijkt er toch op dat je hebt zitten zoeken om iets te kunnen vinden..

Ik kan het helaas niet beoordelen, dus als je er ongerust over bent, ga dan idd even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Nino

Dank John

En voor onze suzie zoek een bezigheid meid

Reageren
    Suzan

Toch bijzonder dat je John voor exact hetzelfde antwoord wel vriendelijk bedankt.
    Ik heb bezigheden genoeg hoor,maak je daar maar niet druk om.
    En mijn naam is Suzan,alleen Suzie voor vrienden😉

Reageren
Reageer op: Puntje rood
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.