- Anoniem7 mei 2020 om 17:40
Goedemiddag ik had een vraagje mijn tepels kloppen denk ik niet als ik het koud heb dan heb ik maar mini tepels en als ik het warm heb trekken die terug en heb ik hem niet meer en zie ik alleen nog mijn tepelhof is dit normaal of hoort dit niet las op internet iets over ingetrokken tepels en dat dat een teken van borstkanker kan zijn ik ben pas 18 en ben bang ik slik trouwens ook de pil en las ook dat dat een risico is voor borstkanker hopelijk kunnen jullie mij helpen
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2020 om 17:51Het zou door gebruik van de pil kunnen komen. Ga met die klacht naar de huisarts
ReagerenAnoniem7 mei 2020 om 17:53Maar is dat normaal met tepels of denkt u dat ik borstkanker heb
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2020 om 18:49Je bent pas 18 . Met borstkanker heeft dat niets te maken
ReagerenAnoniem7 mei 2020 om 19:27Maar hebben meer meisjes dat dan dat ze alleen kleine tepels hebben als het koud is maar dan ook echt heel klein ik dacht zelf aangezien ik al sinds me 14/15 de pil al slik dus mis dat ik het daar van gekregen heb en misschien nu borstkanker zou kunnen hebben want dat kan wel als je jong bent denk ik
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2020 om 19:35Zoals ik al schreef kan het door de pil komen. En ja het komt wel vaker voor.
ReagerenAnoniem7 mei 2020 om 19:43Maar bedoelt u nu dat je door de pil van die tepels kan krijgen En dat meer mensen dan hebben of dat ik borstkanker zou kunnen hebben van de pil en dat meer mensen kunnen hebben
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2020 om 21:11Dat de tepels door de pil worden veroorzaakt. Je leest erg selectief
Reageren
Ik schreef al dat het met borskanker niets te maken had