- Anoniem29 april 2017 om 11:42
hi , ik heb de laatste tijd een beetje last van witte bobbeltjes op mijn tepels. Ik zie dit vooral als ik onder de douche sta. Soms lijkt het alsof er wit spul uitkomt maar dat is dan niet zo , wie iemand wat dit is ? Ik heb verder geen last van gevoelige borsten en ik slik de pil keurig volgens bijsluiter , dus ik denk dat het niet met zwangerschap te maken kan hebben. Ik heb de pil deze maand wel doorgeslikt en moet volgende week aan mijn stopweek beginnen. Zou het kunnen dat het komt doordat ik mijn stopweek in moet lassen ? En stel je bent zwanger na hoeveel weken kan je dan bijv. Melk uit je tepels krijgen ?
4 reactiesReagerenAnoniem29 april 2017 om 11:43ik ben sinds januari geen een keer mijn pil vergeten ( heb natuurlijk wel stopweken ingelast maar die waren niet langer dan 7 dagen ) ik slik de pil al bijna 3 jaar.
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 11:49Dat zijn gewoon talgkliertjes. Niets om ongerust over te zijn.
ReagerenAnoniem29 april 2017 om 11:51komt dat dan op een bepaalde leeftijd voor ? Want voordat ik seks had , heb ik hier nooit echt last van gehad en niet echt op gelet maar sinds ik seks heb heb ik dit wel
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 12:07Dat heeft met leeftijd niet altijd wat te maken. Die kunnen gewoon spontaan ontstaan. Maar veelal wel door de hormonen.
Reageren