- annoniem6 januari 2017 om 23:53
leeftijd: 14
ik heb al een jaar een bultje onder mijn tepel die me nu wel opvalt de laatste tijd nadat ik een beetje heb gezocht heb ik iets gevonden over dat het kanker kan zijn (deze symptonen komen met mij overeen)
de tepel is roder dan de ander
er zit een klein lang deukje in echt klein
mijn borst voelt soms warm aanof het is een ontstoken melkklier?
ik ben zo bang dat het straks kanker is kan iemand mij alsjeblieft snel helpen?
9 reactiesReagerenAnoniem6 januari 2017 om 23:57Doet het ook pijn? Het kan ook best ontstoken of geirriteerd klierweefsel zijn, maar het is in ieder geval goed er even naar te laten kijken. Je huisarts kan je van je klachten afhelpen!
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 00:14Borstkanker met 14 jaar is een tikkeltje overdreven. Ga inderdaad naar de huisarts en laat ernaar kijken.
Reagerenannoniem7 januari 2017 om 00:21maar is het mogelijk met 14 jaar borstkanker hebben? is dat wel eens voorgekomen?
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 00:30op zo’n jonge leeftijd komt dat niet voor
Reagerenannoniem7 januari 2017 om 00:44maar waarom heb ik dan evengoed al deze symptonen dan? is het dan nogsteeds een ontsteking?
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 00:48Het kan een ontsteking zijn of een groeischijf. Ga dus naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnnoniem7 januari 2017 om 01:08staat mooi gepland laten we hopen op het beste (zeer erg bedankt voor me op rust te brengen ik was hellemaal overstuur)
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 01:12Dat is niet nodig hoor. Â Zal allemaal best meevallen.
Reagerenannoniem7 januari 2017 om 12:16UPDATE: het bulltje is kleiner geworden de tepel is weer rond goed zichtbaar als ik hem probeer te pakken dan lukt dat nog niet
Reageren