- Helemaal in de war19 april 2017 om 20:47
Hoi
ik ben deze week 5 weken zwanger, altans dat hoop ik toch.. Ik heb al jaren een perfecte cyclus van 28 dagen, deze maand was ik voor het eerst overtijd. Toen ik gisteren dan toch maar ging testen was de test negatief ( zes dagen overtijd). Vannacht kreeg ik plotseling zeer sterke menstruatie pijn en wat bloed… De pijn heeft een uurtje zeer hevig geweest, sindsdien viel het wel mee en kon ik snel terug slapen. Vandaag soms nog wat last gehad, maar bij mijn normale menstruatie heb ik 2 dagen pijn en duurt het bloeden zeker 4 volle dagen. Nu is deze keer ook het bloeden anders, ipv donker rood en dik felrood en lichter van structuur…
Ik heb de afgelopen week/anderhalve week last gehad van extreme vermoeidheid, misselijkheid en soms wat steekjes in de buik.. Stiekem begon ik te dromen van een zwangerschap, maar ik probeer samen met men vriend gewoon met de voeten op de geond te blijven. We zijn immers nu 5 maanden aan het proberen voor een kindje, de eerste keer waren we al in de wolken en veel te enthousiast toen ik zelfs mijn menstruatie moest krijgen, sindsdien hebben we beszft dat we de natuur gewoon haar gang moeten laten gaan en dat we wel zullen zien wanneer het zo ver is..
dames aub heeft er iemand raad? Ik lees vanalles van een miskraam, pseudo-menstruatie, bbz,… Ik weet het even niet meer, echt in de war 🙁
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 april 2017 om 20:56Het lijkt toch meer op een menstruatie.
Reageren