Zoeken Vraag het forum

5 weken plotse pijn en bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Helemaal in de war

Hoi

ik ben deze week 5 weken zwanger, altans dat hoop ik toch.. Ik heb al jaren een perfecte cyclus van 28 dagen, deze maand was ik voor het eerst overtijd. Toen ik gisteren dan toch maar ging testen was de test negatief ( zes dagen overtijd). Vannacht kreeg ik plotseling zeer sterke menstruatie pijn en wat bloed… De pijn heeft een uurtje zeer hevig geweest, sindsdien viel het wel mee en kon ik snel terug slapen. Vandaag soms nog wat last gehad, maar bij mijn normale menstruatie heb ik 2 dagen pijn en duurt het bloeden zeker 4 volle dagen. Nu is deze keer ook het bloeden anders, ipv donker rood en dik felrood en lichter van structuur…

Ik heb de afgelopen week/anderhalve week last gehad van extreme vermoeidheid, misselijkheid en soms wat steekjes in de buik.. Stiekem begon ik te dromen van een zwangerschap, maar ik probeer samen met men vriend gewoon met de voeten op de geond te blijven. We zijn immers nu 5 maanden aan het proberen voor een kindje, de eerste keer waren we al in de wolken en veel te enthousiast toen ik zelfs mijn menstruatie moest krijgen, sindsdien hebben we beszft dat we de natuur gewoon haar gang moeten laten gaan en dat we wel zullen zien wanneer het zo ver is..

dames aub heeft er iemand raad? Ik lees vanalles van een miskraam, pseudo-menstruatie, bbz,… Ik weet het even niet meer, echt in de war 🙁

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch meer op een menstruatie.

Reageren
Reageer op: 5 weken plotse pijn en bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.