Zoeken Vraag het forum

Doorbraakbloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik slik de pil nu een maand of 3 door omdat ik ongesteld zijn niet echt chill vind, nu krijg donker bruine afscheiding kan het kwaad als je de pil dan gewoon doorslikt? En verdwijnt dit dan vanzelf weer?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt het wel niet chill vinden maar menstruaties horen er toch bij.

Ik zou je willen aanraden om nu toch een stopweek in te lassen om de baarmoeder te kans te geven om op te schonen.

Reageren
    Anoniem

Nee oke helemaal gelijk! Ga ik doen. Maar wat ik me toch nog afvraag of zon doorbraakbloeding vanzelf verdwijnt als je gaat doorslikken

Reageren
    John (moderator)

Ze zal stoppen. Ook als je doorslikt, maar het risico om daarna weer een doorbraakbloeding te krijgen wordt daardoor wel groter.

Reageren
    Anoniem

Oke, het is namelijk niet echt een bloeding maar meer bruine afscheiding nj en doordat ik PMS heb vind ikm dat zo vervelend zeker ook in de zomerperiode. Ik heb nagelezen dat als je de pil blijft doorslikken je ( nadat je af en toe een doorbraakbloeding hebt gehad) je nooit meer ongesteld zou worden maar of dit waar is weet ik natuurlijk niet

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen, maar dat geldt zeker niet voor iedereen.

Reageren
Reageer op: Doorbraakbloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.