- Marieke29 oktober 2017 om 14:21
Hai!
Ik ben een meisje van 17 jaar .Toen ik met de pil begon heb ik het gelijk doorgeslikt tijdens mijn eerste stopweek omdat ik toen precies op vakantie was. Het gevolg hiervan was een heftige doorbraakbloedig die 2 weken duurde. Achteraf leek dit me wel logisch, aangezien mijn lichaam nog niet helemaal aan de pil gewend was natuurlijk.
Ik slik nu al ongeveer 5 maanden de pil en zou mijn stopweek weer een keertje willen overslaan maar ik ben bang dat ik weer een doorbraakbloeding krijg, heeft iemand misschien advies voor mij?
Groetjes Marieke
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2017 om 14:25Er is maar een manier om daar achter te komen. De pil doorslikken. als je een doorbraakbloeding zou krijgen, dan meteen een stopweek inlassen.
ReagerenMarieke29 oktober 2017 om 14:29Ja , dat lijkt me inderdaad het handigst , maar aangezien die twee weken heel vervelend en pijnlijk waren wil ik het toch wel uitvogelen zonder het werkelijk te proberen.
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2017 om 14:34Dat zal niet gaan lukken. Je zult het dan toch echt moeten uitproberen of gewoon telkens je stopweek houden.
Reageren