Zoeken Vraag het forum

elke week koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jan

Hallo,
    Ik ben 22 jaar en ik heb sindskort 1 keer per week last van koorts, pijn in mijn gewrichten en hoofdpijn (soms gaat het gepaard met koudrillingen) zodra ik thuiskom van mijn werk. Het rare is dat ik er geen last van heb wanneer ik niet naar mijn werk ga. Ik ben student en werk maar 2 keer per week en het gebeurt precies op de dag dat ik ben gaan werken.

Kan het zijn dat ik allergisch ben voor iets wat zich in mijn werkomgeving bevindt? Ik ben al naar de dokter geweest, tstjes gedaan (diabetes, bloeddruk), maar alles lijkt normaal te zijn. Ik ben echt ten einde raad omdat ik geen idee heb wat dit kan zijn.

Bij voorbaat bedankt voor de reacties!
    Jan

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

je kunt je op allergien/overgevoelingheden laten testen dmv electroacupunctuur

Reageren
    Anoniem

Vreemd. Misschien moet je ander werk zoeken.
    Ga anders eens naar een arts in de Chinese Geneeswijze en accupuntuur.
    Sterkte Brenda/

Reageren
Reageer op: elke week koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.