- Anoniem11 november 2015 om 22:29
Hallo,
Twee a drie jaar geleden is er een vaginose bacterie vastgesteld. Ik heb antibiotica, metronadizol gekregen (7 dg 2 tabletten).
De geur neemt na de eerste tablet al af, maar de afscheiding blijft desondanks waterig wat voor mijn lichaam niet normaal is. Alsof je maandverband gebruikt als je menstrueert, je voelt het de hele dag door lopen..De bacterie (de geur) komt heel vaak weer terug en telkens dezelfde ab.
Laatste uitstrijkje gaf aan dat er niks loos was! Helemaal gezond! Maar de afscheiding erg waterig en ja hoor niet veel later de geur weer!!
Met ha besproken om een andere ab te gaan gebruiken omdat ik sterk op die andere reageer en schijnbaar de bacterie niet 100% uitroeit vanwege de aldoor waterige afscheiding. Nu schrijft mijn ha amoxicillin/clavulaanzuur voor. Dit is een ab voor infecties… Hoe kan dit goed zÃjn ? Ik heb een bacterie, geen infectie!
Mvg , anoniem
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2015 om 22:37Antibiotica zijn juist bedoeld voor bacteriële infecties. Als je dus een bacterie hebt dan heb je ook een infectie
ReagerenAnoniem12 november 2015 om 07:46Ook al breekt dit medicijn zowel de goede als de slechte bacteriën af, is het verstandig om (extra) vit c te gebruiken ?
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 10:22Extra vit C kan in deze tijd van het jaar nooit kwaad.
Reageren