- Anoniem24 oktober 2015 om 13:54
Help, wie weet waar ik geholpen kan worden? Artsen weten het niet, dus ik heb zogenaamd nix… Het wordt weer goed onrustig en ik wanhopig… 🙁
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2015 om 15:46Het lijkt op een vergiftiging/allergische/infectie reactie van de huid op tattoo inkt of een tattoo behandeling..
Reageren
Hoe lang heb je die klachten? Hoe lang heb je de tattoo’s? Is er recent iets aan de tattoo’s gedaan?Anoniem25 oktober 2015 om 13:47Hoi, nee het ligt niet aan de tattoos, het kwam als eerste in mijn gezicht en in een oud wenkbrauwlitteken kwamen harde glazig witte scherfjes naar buiten. Later op mijn wang zag ik een zwart balletje in een wondje. Ik wilde het schoonmaken en toen schoot het naar binnen toe. Inmiddels heb ik overal wondjes gehad maar bijna niet op mijn brnrn en romp.
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 14:29Ik vraag dat omdat het opvalt dat de huidinfecties toevallig wel overal zitten waar ook tattoo’s zitten.
Reageren
Een bacteriële infectie zou ook kunnen. Een streptokokkeninfectie.
Vraag de huisarts om een bloedonderzoek naar streptokokken en eventueel om een uitstrijkje van een wond te maken en dat op kweek te laten zetten.Anoniem26 oktober 2015 om 16:52Hi ja snap ik. Ben al bij dermatologen geweest ookin t amc, biopt, schraapsels, urine etc. Afgenomen maar nix uitgekomen. Ik hoopte dat iemand misschien dezelfde ervaring heeft en kon vertellen waar hulp is gevonden. In mijn directe omgeving zijn er 3 bronnen waar ik het van zou kunnenhebben, maar het blijft natte vinger gissen.
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2015 om 18:38Als er 3 vermoedelijke bronnen zijn, zouden die onderzocht kunnen worden…….
Reageren