Zoeken Vraag het forum

huiduitslag/parasiet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Help, wie weet waar ik geholpen kan worden? Artsen weten het niet, dus ik heb zogenaamd nix… Het wordt weer goed onrustig en ik wanhopig… 🙁

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt op een vergiftiging/allergische/infectie reactie van de huid op tattoo inkt of een tattoo behandeling..
    Hoe lang heb je die klachten? Hoe lang heb je de tattoo’s? Is er recent iets aan de tattoo’s gedaan?

Reageren
    Anoniem

Hoi, nee het ligt niet aan de tattoos, het kwam als eerste in mijn gezicht en in een oud wenkbrauwlitteken kwamen harde glazig witte scherfjes naar buiten. Later op mijn wang zag ik een zwart balletje in een wondje. Ik wilde het schoonmaken en toen schoot het naar binnen toe. Inmiddels heb ik overal wondjes gehad maar bijna niet op mijn brnrn en romp.

Reageren
    John (moderator)

Ik vraag dat omdat het opvalt dat de huidinfecties toevallig wel overal zitten waar ook tattoo’s zitten.
    Een bacteriële infectie zou ook kunnen. Een streptokokkeninfectie.
    Vraag de huisarts om een bloedonderzoek naar streptokokken en eventueel om een uitstrijkje van een wond te maken en dat op kweek te laten zetten.

Reageren
    Anoniem

Hi ja snap ik. Ben al bij dermatologen geweest ookin t amc, biopt, schraapsels, urine etc. Afgenomen maar nix uitgekomen. Ik hoopte dat iemand misschien dezelfde ervaring heeft en kon vertellen waar hulp is gevonden. In mijn directe omgeving zijn er 3 bronnen waar ik het van zou kunnenhebben, maar het blijft natte vinger gissen.

Reageren
    John (moderator)

Als er 3 vermoedelijke bronnen zijn, zouden die onderzocht kunnen worden…….

Reageren
Reageer op: huiduitslag/parasiet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.