- jaap13 juni 2013 om 17:05
Hallo mijn kleinzoon van 3 heeft op zijn hele lichaam kleine rode bultjes die uitgroeien naar grote plekken wat kan dat zijn
4 reactiesReagerenHeleen13 juni 2013 om 22:01Jaap, kun je een foto plaatsen? Is je kleinzoon ergens allergisch voor dat je weet? Allergisch voor wasmiddel bijvoorbeeld? Hoe lang zitten die plekjes er al? We proberen mee te denken, maar alleen ‘rode plekjes die groter worden’ is lastig te beoordelen.
Groet Heleen
ReagerenQuote13 juni 2013 om 22:03Rode vlekken komen bij héél veel huidaandoeningen voor. Het blijkt dat heel veel mensen in zoekmachines op internet zoeken met de trefwoorden ‘rode vlekken huid’. De resultaten leveren dan helaas maar weinig zinvolle informatie op. Deze folder wijst de weg naar verschillende informatiefolders die gaan over huidafwijkingen die met rode vlekken gepaard gaan. De lijst is verre van compleet: de meest voorkomende huidaandoeningen met rode vlekken die over een groter huidgebied kunnen voorkomen staan erin (maar vele honderden andere en zeldzamer huidaandoeningen niet!). Het is bovendien niet de bedoeling dat u naar aanleiding van deze folder zelf een diagnose gaat stellen en vervolgens gaat ‘dokteren’ aan uw huidprobleem. Dit kunt U beter aan de huisarts of dermatoloog overlaten…! – See more at: http://www.huidinfo.nl/rode%20vlekken.html#sthash.SGuQQY5s.dpuf
ReagerenSanne13 juni 2013 om 22:04Heeft het ventje koorts?
Reageren…16 juli 2013 om 00:01Het zou eczeem kunnen zijn, dat heeft ook zo een beschrijving, mijn nichtje van 3 heeft dat namelijk ook. Ik zou ermee naar de dokter gaan, dan krijg je daar een zalfje voor en het gaat een beetje weg. Gr
Reageren