Zoeken Vraag het forum

Roze/rode ronde plekjes enkel linkerarm, toenemend in aantal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stijn

Beste,

Sinds een dag of 4 krijg ik allemaal rode/roze rond plekjes op L-arm. Ben ook ziek geweest met koorts en overgeven.

Wat zou dit kunnen zijn?

7 reacties
    Reageren
    Stijn
    John (moderator)

Dat kan van de koorts en/of het overgeven zijn

Reageren
    Stijn

Kan dit geen hersenvliesontsteking zijn? Heb toch wel een paar symptomen.

Nek is stijf sinds 2 dagen, kan wel nog met kin op borst, maar echt wel stijf gevoel. Koorts is wel over, alsook misselijkheid. Die plekjes op arm, moe gevoel en sinds gisterenmiddag barstende hoofdpijn.

Of mocht dit effectief hersenvliesontsteking zijn, zou het veel sneller erger worden?

Reageren
    Suzan

Waarschijnlijk zou je met hersenvliesontsteking veel zieker zijn.

Het klinkt meer als Corona.

Maar als je denkt een ziekte als hersenvliesontsteking te hebben,moet je dus contact opnemen met een arts en niet op een forum om raad vragen. Hersenvliesontsteking kan dodelijk zijn als het niet op tijd behandeld wordt. Je huisarts kan bepalen of er direct gehandeld moet worden of dat een Corona test eerst voldoende is.

Reageren
    Stijn

Ga nog afwachten tot morgen.

Mocht het idd bacteriële meningitis zijn zou het volgens mij al veel sneller verergert moeten zijn.

Die plekjes komen ook enkel voor op linkerarm.

Heb begin februari Corona gehad dus de kans lijkt mij ook heel klein.

Reageren
    Suzan

Ik zou toch even een test doen hoor,ik ken mensen die al 3 of 4x Corona hebben gehad

Reageren
    John (moderator)

Denk je niet dat het beter is om een arts op te zoeken als je denkt zoiets te kunnen hebben?

Reageren
Reageer op: Roze/rode ronde plekjes enkel linkerarm, toenemend in aantal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.