Zoeken Vraag het forum

Probleem na avondje uit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Steven

Gisteren ben ik met ex-ploeggenoten op stap geweest. Bij het thuiskomen heb ik moeten overgeven. Zal rond de 8 pintjes gedronken hebben en 2 gin tonics. Ik heb wel al ervaring gehad met katers, maar niet zoals nu! Ik blijf me misselijk voelen, je ziet mijn hart bonken in mijn maag, heb lichte koorts en krijg geen eten binnen. Alles wat ik eet, komt er uit. Wat zou ik kunnen hebben?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je tijdens het avondje uit ook nog wat gegeten?

Reageren
    Steven
    John (moderator)

De klachten dei je hebt lijken toch op vorm van voedselvergiftiging.
    Het zou door drinken kunnen komen als daar nog iets anders in gedaan zou zijn.
    Het kan echter ook komen door de laatste maaltijd die je genuttigd hebt.

Door het bier en de gin tonic op zich is niet erg waarschijnlijk

Reageren
    Bibi

Waarschijnlijk gewoon een erge kater ,want 8 pintjes en 2 gin tics opdrinken op een avond…. Daar zal ik ook zo van worden. Een klein advies voor de volgende keer : drinken kan maar hou het bij maximaal 4x drank daar word je ook niet zo misselijk van.

Veel beterschap toegewenst groetjes bibi

Reageren
    Jean

Bibi heeft gelijk : )

Reageren
    Mod

Nou ‘Jean’, jij bent ook Bibi, dus zullen ‘jullie’ wel gelijk hebben. Ik waarschuw je. Als je nog meer loopt te dollen hier, verwijder ik je van de site.
    Bij deze: je bent gewaarschuwd!

Reageren
Reageer op: Probleem na avondje uit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.