- Steven24 mei 2013 om 17:51
Gisteren ben ik met ex-ploeggenoten op stap geweest. Bij het thuiskomen heb ik moeten overgeven. Zal rond de 8 pintjes gedronken hebben en 2 gin tonics. Ik heb wel al ervaring gehad met katers, maar niet zoals nu! Ik blijf me misselijk voelen, je ziet mijn hart bonken in mijn maag, heb lichte koorts en krijg geen eten binnen. Alles wat ik eet, komt er uit. Wat zou ik kunnen hebben?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 mei 2013 om 19:46Heb je tijdens het avondje uit ook nog wat gegeten?
ReagerenSteven25 mei 2013 om 05:54Nee
ReagerenJohn (moderator)
25 mei 2013 om 18:39De klachten dei je hebt lijken toch op vorm van voedselvergiftiging.
Het zou door drinken kunnen komen als daar nog iets anders in gedaan zou zijn.
Het kan echter ook komen door de laatste maaltijd die je genuttigd hebt.Door het bier en de gin tonic op zich is niet erg waarschijnlijk
ReagerenBibi27 mei 2013 om 20:20Waarschijnlijk gewoon een erge kater ,want 8 pintjes en 2 gin tics opdrinken op een avond…. Daar zal ik ook zo van worden. Een klein advies voor de volgende keer : drinken kan maar hou het bij maximaal 4x drank daar word je ook niet zo misselijk van.
Veel beterschap toegewenst groetjes bibi
ReagerenJean28 mei 2013 om 20:21Bibi heeft gelijk : )
ReagerenMod28 mei 2013 om 20:29Nou ‘Jean’, jij bent ook Bibi, dus zullen ‘jullie’ wel gelijk hebben. Ik waarschuw je. Als je nog meer loopt te dollen hier, verwijder ik je van de site.
Reageren
Bij deze: je bent gewaarschuwd!