- Rookster9 september 2017 om 20:20
Ik rook nu al een tijdje maar sinds 2 weken word ik na het roken erg duizelig … maar ik weet niet hoe het komt want vroeger was dat niet zo … weet iemand waarom dat zo is ? En weet iemand hoe ik me na het roken niet duizelig voel ?
Xxx rookster xxx
2 reactiesReagerenBrian13 september 2017 om 14:34heb ik ook heel afentoe stel je voor je rookt op je werk een sigaretje en je begint duizelig te voelen blijf nog ff paar minmuten zitten in de rook ruimte
dus wat je het best kan doen is ff blijven staan of zitten als je je duizelig begint te voelen
en waarom je het vroeger niet had? Ze doen steeds meer troep in onze sigaretjes he daarom
ReagerenCatootje17 september 2017 om 18:27Weet niet of het om gewoon roken of wiet gaat. In elk geval zorgen de rokerijtjes dat er wat verandert in je neurotransmitters plus dat het zorgt voor de onttrekking van allerlei voedingsstoffen aan je lichaam. Kleinere ontregelingen in je lichaam kunnen op den duur grotere ontregelingen worden. Ook ga je door het roken heel anders ademen. Doe je niks aan, behalve het roken laten.
Reageren