rode bultjes en vlekken op huid

ha iedereen!

ik heb sinds paar dagen allemaal rode bultjes + vlekjes op de binnenkant van de armen. en nu ook op buik.
    het jeukt ook iets.
    het zijn echt allemaal kleine rode stipjes hier en daar bul met wat wit/rode kleur.

hopen dat foto duidelijk is!

weet iemand wat t is?

laat gauw weten!

Mvg [img size=800]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/DSCN4445.JPG[/img]

Reageren

Allergische reactie op iets?

Reageren

ja, maar wat?
    miss zonne alergie?
    werd ook genoemt. of warmte uitslag... maar weet ik t?

Reageren

Ik ben ook geen dokter, maar kunnen het vlooienbeten zijn? Ben je op vakantie, niet in je eigen omgeving?

Lola

Reageren

Ha lola,
    ben ondertussen weer thuis, maar was 4 dagen in duitsland, in hoteletje.
    sliep naast mijn broertje, hij heeft niks?

Mvg

Reageren

Misschien ben je wel allergisch voor het wasmiddel van het beddengoed daar? Is het sinds Duitsland begonnen? Als het met een paar dagen niet wegtrekt, ga dan even naar de huisarts. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren

ja wie weet!

komt helemaal goed:)
    je hoort nog!
    toch bedankt he:D

groetjes!

Reageren

Ik heb ook zoiets, alleen dan heb ik het vooral onder m,n armen, en op m,n romp,..
    Als ik ga krabben omdat t jeukt, ontstaan er grotere en meer onderhuidse bultjes,.. (alsof ik in de brandnetels gelazerd ben)
    Ben bij huisarts geweest, en hij melde dat dit
    NETELROOS is... moet vanzelf weer weggaan.. is een allergische reactie, maar waarvan is niet bekend...ik gok zelf dat t vis is, want dat heb ik veel gegeten afgelopen week.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: rode bultjes en vlekken op huid

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe