Home / Over Dokter.nl / Over Dokter.nl / D mannose
Er is niet iemand 24 uur per dag aanwezig... dus je moet gewoon geduld hebben.
Ik denk dat je beter met een psycholoog kunt gaan praten over je irieele angsten. Je huisarts heeft toch vastgested dat je een blaasontsteking hebt? Blijf van het internetr af als je je daarmee alleen maar onnodige angsten aanpraat
Ja ik heb een urine test gedaan met zon stick
Daar verkleurde bijna alles op leuko nitriet en protein
Dus ik neem aan dat ik dan een blaasonsteking heb he
Ja sorry ik blijf erbij dat ik het raar vind dat de klachten niet weg zijn
Tja, daar kunnen wij dan verder ook niets aan doen. Er is al meerdere keren uitgebreid uitgelegd waarom dat zo is. Ook in je andere topic
Zo een zeurende steken in de onderrug zo irritant tot dat zo lang duurt echt . Vroeger toen ik zo een blaasonsteking had duurde dat geloof ik niet zo lang
We kunnen hier nou nog over door blijven gaan tot je kuur is afgelopen, maar jij kunt het toch niet loslaten.
Bel de huisartsenpost, doe je verhaal en laat een arts daar oordelen of dit normaal is of dat je eerder langs zou moeten komen.
Nee wij niet, maar jij blijft er maar over doorgaan
Hoe kom ik te weten of mijn antibiotica na de kuur mog doorwerkt in het llichaam of weten jullie dat toevallig
Als je kuur hebt afgerond en je hebt nog klachten, dan neem.je contact op met je huisarts.
Doe test dan opnieuw je urine en kijkt of er nog een ontsteking aanwezig is.
Aan de hand van die uitslag bepaalt je huisarts of je lichaam de eventueel overgebleven ontsteking zelf kan oplossen, met de nog aanwezige antibiotica in je lichaam, of dat er nog een extra kuur voorgeschreven moet worden.
Oke maar ik lees ook dat na de laatste pil de antibiotica nog wel een paar dagen in het lichaam blijft klopt dat
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!