D mannose

Ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik ben gewoon bang
    En vind het nogmaals raar dat ik nog last heb van mn onderrug en soms nog steken heb onderin buik hoort dat ook na zoveeel dagen dan

Reageren

?

Reageren

Dat is niet raar, want je kuur is nog niet afgelopen, de bacterie is nog niet weg.
    En nogmaals, bel je huisarts als je ongerust bent of je klachten veranderen of verergeren.
    Dan kan die je bepalen of je eerder gezien zou moeten worden of wanneer je weer contact op zou moeten nemen.
    Je kunt hier wel dezelfde vragen blijven stellen en wij dezelfde antwoorden blijven geven, maar dat helpt je dus ook niet.

Reageren

Oke doe ik dan maar
    Dus u weet zeker dat dat niet zo is uit eigen ervaring

Reageren

Ja, ik heb ook regelmatig blaasontstekingen gehad en ben eigenlijk nooit klachtenvrij geweest voor ik de kuur had afgemaakt.
    En daarnaast weet ik het ook vanuit mijn opleiding en werkervaring, dat een antibiotica kuur pas optimaal werkt nadat hij volledig is afgemaakt.

Reageren

Dank en is het normaal dat ik afscheiding heb en mijn plas fel geel is

Reageren

Ja, dat komt door de ontsteking en de antibiotica

Reageren

Oke en die rare lichte krampen net alsof je menstruatie komt ?

Reageren

Dat is je blaas, waar de ontsteking in zit

Reageren

Oh okee u zal het wel weten denk ik dan?

Reageren

Wist niet dat dat voelt als menstruatie krampen
    Maar ik heb ook al heel lang geen blaasontsteking meer gehad dus weet ook niet meer of dat toen het zelfde was

Reageren

Maar u weet zeker dat dat de blaas is dan

Reageren

Er is toch een urinetest gedaan voor je de kuur kreeg?
    Daar is dat mee aangetoond

Reageren

Ja er is een urine test gedaan ja
    Maar ik bedoel dat die krampen op menstruatie krampen lijken en dat het dan de blaas is

Reageren

Ik lees nu ook dat eierstok kanker deze klachten kunnen veroorzaken ik ben nu wel echt heel bang dalik heb ik helemaal geen blaasonsteking maar eierstokkanker

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: D mannose

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe