Klachten buik

Wel geen bloed meer gehad? John komt alvleesklierkanker op mijn leeftijd voor? En is buikpijn een symptoom

Reageren

Nee, kanker op jouw leeftijd is toch wel zeer zeldzaam

Reageren

Is buikpijn normaal dat die 5 dagen aanhoudt? En alvleesklierkanker is dus op mijn leeftijd niet van orde

Reageren

Trouwens john, poliepen in darmen van welke leeftijd kun je die krijgen? En als je ouders broer zussen geen darmkanker hebben is er dan een genetishe aanleg voor darmkanker ?

Reageren

We kunnen hier nou eindeloos mee doorgaan maar dat gaat geen zoden aan de dijk zetten. Ik heb uitgelegd waar de klachten vandaan komen. Met welke vorm van kanker dan ook hebben ze helemaal niets te maken en als je zo blijft stressen over kanker raak je de buikklachten niet kwijt.

Reageren

Klopt u heeft gelijk alleen wanneer is er sprake van ergelijkheid darmkanker?

Reageren

Moet dan je naaste familieleden zoals vader moeder en broers en zus darmkanker hebben gehad ?

Reageren

Als het vaker in de familie voorkomt bij ouders, grootouders

Reageren

Oke de pijn is nu 5 dagen heb net een spoep gegeten beetje rijst en vlees, heb geen diarree en niks geks, en nee mijn ouders hebben het niet en grootouders ook niet

Reageren

Heb morgen een afspraak bij de huisarts voor de zekerheid maak me hier toch heel druk om wat hij gaat zeggen

Reageren

Iets ernstigs is het volgens u zeker niet john? Ik heb u gerusstelling nodig

Reageren

Als ik dit topic lees, is die geruststelling al minstens 25 keer geven de afgelopen dagen.....
    Misschien je huisarts ook gelijk hulp bij je hypochondrie vragen?

Reageren

Heb ik al, ik weet t ik vind t gwn fijn in tijden als dit als john mr gerussteld omdat ik hem vertroiw

Reageren

Je maakt je onnodig druk

Reageren

Wat wel gek is dat ik geen diarree heb niks? Is het mogelijk voedselvergiftiging of buikgriep of intolerantie of pds te hebben zonder diarree?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Klachten buik

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe