Home / Maag & darmen / Klachten buik
Ik heb al meerdere keren uitgelegd waar je klachten vandaan komen. Vanmiddag ook al een keer. Dat heeft met kanker helemaal niks te maken
Maar je snapt toch hoop ik ook dat die niet tig keer per dag hetzelfde antwoord gaat geven. Je zou ook even terug kunnen lezen wat hij eerder geschreven heeft,dan zou je zelf ook kunnen zien hoe John er over denkt.
Ongevaarlijk, lijkt niet op kanker, oorzaak slecht slaap en eetpatroon.
Staat er meerdere keren,dus ik zou heel goed begrijpen dat hij op een gegeven moment dit niet nog een keer gaat neerzetten.
Ik begrijp je angst en ik heb ook een lange tijd met zeer angstige gevoelens rondgelopen. Ook ik dacht dat ik kanker had en heb zelfs een paniekaanval gehad met zulke hoge hartklopping waardoor de ambulance aan de deur moest komen.
Ook angst kan heel veel doen met je maag- en darmstelsel. Ik was pas gerustgesteld toen ik een gastroscopie heb gehad en daaruit bleek dat er niets bijzonders te zien was in mijn maag.
Daarna heb ik therapie bij een psycholoog gehad om iets te doen aan mijn piekergedrag en hypochondrie.
Uiteindelijk zijn mijn klachten bijna geheel verdwenen en kan ik weer normaal functioneren.
Vraag bij je arts een doorverwijzing naar een MDL arts.. het lijkt me stug wanneer hij dat weigert.
John kan ook niet vanaf zijn beeldscherm zien wat er met jou aan de hand is.
Hallo john, ik heb even een vraag is buikpijn die een maandje duurt normaal? Het is geen constante pijn ik kan mijn normale dingen gewoon doen alleen soms na t eten is t een vervelend gevoel. En ook soms zonder eten het is totaal niet pijnlijk in de zin van dat ik niet t huis uit kan. Geen diarree of bloed geen koorts. Kan dit zolang duren?
Ik eet minder als normaal ook om beetje te detoxen en door me buik klachten let ik meer erop
Wat ben jij een drammerd zeg!
En het antwoord heb je al zo vaak gekregen dat je het inmiddels zou moeten kunnen dromen......
Ja dat kan als je maar genoeg stress en spanningen of angst hebt
Detoxen is trouwens onzin. En al helemaal met minder eten
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!