Plasbuisontsteking?

Ik heb 2 weken geleden een contact gehad met een masseuse. Ik heb haar gevingerd en zij mij afgetrokken. Er heeft geen penetratie plaatsgevonden. In detail over wat gebeurd is heb ik als antwoord gekregen dat het risico op een soa nihil/onbestaande was.

Doch nu sinds 2 dagen heb ik last van een branderig gevoel na het plassen. De urine is niet troebel, voelt wel warm aan, is niet donker van kleur en ruikt niet vreemd. Aangezien de kans op een soa zo goed als onbestaande was ga ik er (hopelijk) van uit dat dit het niet is. Ik probeer echter een antwoord te bedenken waarom ik dan nu toch met het (licht) branderig gevoel zit na het plassen.

Hoe waarschijnlijk is het dat volgende handelingen hiervoor hebben gezorgd:

3 dagen geleden had ik sex met mijn vrouw, ze heeft mijn anus gevingerd en gelikt, me dan verder afgetrokken. E-colli?

2 uur nadien heb ik mezelf zeer ruw afgetrokken, ruwer de normaal. Mechanische beschadigingen plasbuis?

Is het waarschijnlijk dat mijn klacht door één van de laatste handelingen komt? Of zou ik me toch zorgen maken om een soa?

Reageren

Het is mogelijk dat je iets te ruw bent geweest..dan kan het een irritatie zijn, maar een urineweginfectie/blaasontsteking zou ook kunnen.
    Breng ochtendurine naar de huisarts en laat die onderzoeken

Reageren

Dus beide handelingen kunnen een zeer waarschijnlijke trigger zijn voor mijn klacht?

Of eerder onwaarschijnlijk?

Ben nog vergeten te vermelden dat ik ook verkouden ben.

Weerstand wat minder kan mss mijn klachten in de hand werken?

Reageren

Het zou kunnen....

Reageren

Als mijn klachten komen door 1 van deze handelingen, kan ik dan mijn vrouw besmetten of zijn deze zaken niet overdraagbaar?

Geïrriteerd door te ruw kan ik mij voorstellen dat dat geen probleem is maar wat indien het e coli zou zijn?

Reageren

Als het een E-coli besmetting is wel.
    Daar is dan een behandeling met een antibioticum voor

Ga dus met de klachten naar de huisarts

Reageren

De pijn na het plassen is over, het heeft uiteindelijk 2 dagen geduurd. Mijn plasbuis ziet er normaal uit. Heeft trouwens nooit rood gezien of zo.

Bij mijn weten heb ik geen afscheiding gehad.

Kan in concluderen dat het irritatie was? Moest het ë collie of nog iets anders zijn zouden de klachten dan erger zijn of langer duren?

Reageren

Het lijkt er dan toch op dat het een irritatie was.

Reageren

als je na testen geen clamydia of gonnorroe of trichomonas hebt. Heeft het dan zit om te testen op plasbuisontsteking? Eventueel door andere bacteriën(niet specificeerbare ontsteking)? Ik lees namelijk dat je negatief kunt testen maar dat er na waarschuwing en testen soms alsnog clamydia of iets dergelijks kan worden geconstateerd?

of is het zo dat als deze middels plas test allemaal negatief zijn dat je vriendin dit ook onmogelijk kan hebben?

Reageren

Ik heb de foto toegevoegd. Of lees ik dit verkeerd?

Reageren

Een urineweginfectie zou natuurlijk wel kunnen , dat zou apart getest moeten worden. maar dan is het geen soa

Reageren

de test(2 x zelfs)op clamydia en gonnorroe is wel met een 1e straal plas gedaan. Hier heeft de eerste keer net 2 uur tussen gezeten met plassen en de 2e keer niet. Is dit alsnog 100% betrouwbaar na 2 keer testen en niet altijd met 2 uur ertussen?

Reageren

Hier hebben ze het specifiek over urineweginfecties die door soa's zijn /worden veroorzaakt. Er zijn ook urineweginfecties door andere bacteriën worden veroorzaakt

Reageren

dat is nog steeds betrouwbaar

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Plasbuisontsteking?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe