Home / Erectieproblemen / Schimmel infectie penis gaat niet weg.
@koen,
Wil je mij anders mailen?
Als dat mag Operator John? Ik wil het dolgraag zo snel mogelijk bestellen namelijk.
@Filip,
Vraagje, bouw je nu ook af met de probiotica, of moet je deze de rest van jouw leven blijven slikken?
Alvast bedankt!
Hi allen,
Na jarenlang kwakkelen heb ik ook de pillencombinatie van Koen geprobeerd. Ik zal nog wel eens wat uitgebreider te tijd nemen om mijn verhaal te delen. Maar ik heb voor nu intussentijd een vraag.
Mijn ervaring tot nu toe, na 3 weken slikken:
- De eerste dagen en eerste week was fantastisch. De huid onder mijn eikel werd minder rood en voelde weer wat vettiger en normaler.
- De dagelijkse vervelling (witte vliesje) van mijn eikel ging weg.
Logischer wijs dacht ik: wauw - ik was zó blij.
Maar de week daarna (week 2) werd het effect minder, mijn rode vlekjes kwamen terug. Sinds een dag of 4/5 heb ik ook weer wat witte vliesjes.
Dus voor mij voelt het nu even als 'back to reality'. Heel jammer. Maar ik hou nog wel vol. Heb de pilletjes toch thuis, dus proberen kan geen kwaad.
Ik heb de 25 miljard-pilletjes. Ik neem er eentje 's ochtends op een lege maag, en eentje 's avonds voor het slapen gaan (dus in totaal 50 miljard k.v.e.). Omdat de webshop waar Koen aan refereert de Saccharomyces Boulardii niet meer had, heb ik ze besteld op een andere site (het Engelse woord voor 'zondag'). Die slik ik altijd voor m'n avondeten.
Heeft iemand enig idee of het nog uitmaakt of je beter in één keer 50 miljard (dus twee van mijn pilletjes) kan slikken? Lijkt me toch niet uit te hoeven maken...? Maar omdat mijn lichaam in eerste instantie zo wonderbaarlijk reageerde, vraag ik me af of ik nu niet 'te weinig' of te verspreid slik. Makes no sense, denk ik, maar ben benieuwd naar jullie gedachten.
Voor nu ga ik vol goeie moed de aankomende weken in. Later zal ik mijn hele verhaal nog delen, als daar behoefte aan is.
Groet,
Lucas.
Ik ben nu ook rond de 2 weken bezig met deze pillen combinatie,
Ik neem van elk eentje in de ochtend, ik merk eigenlijk helemaal geen enkel verschil. Misschien moet ik ze dubbel nemen, ik ga ze sowieso helemaal op maken en kijken of het nog iets verbetering kan brengen .
Succes allen.
Iemand ervaring met SF722 tabletten? Of MSM tabletten?
Op reddit lees je wel succesverhalen hierover ook, net als de genoemde probiotica eerder hier, echter spreekt men daar over dosissen van 350 miljard?
Hey Allenaal,
Ook even hier een update.dit is wat ik doe en so far gaat het een stuk beter.
Niet meer smeren met zalfjes. Dat deed ik best vaak nl.
Pillen besteld van Koen en genomen.
Minder zuivel, of lactosevrij variant. Of indien mogelijk een rauwe variant.
En ook gluten zoveel mogelijk minderen.
Oh en minder suikers ( snoep/koek etc)
Ik merk dat de ontlasting enorm veranderd is, nu gewoon stevig en veel hahahaha dus de darmen werken anders nu.
Ook heb ik minder last van roodheid ( dat was het grootste probleem nl. Rood en gevoelig. Ik had geen velletjes of iets in mijn geval)
Het voelt en ziet er dus een heel stuk beter uit,. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
Gr
Hey Anoniem (lang last)
Mag ik vragen wat je dan wel eet? Gewoon een serieuze vraag.
Groeten
Ik ga de combinatie van filip ook proberen incl. De gist.
Vandaag komt het als goed is binnen en zal proberen om een update bij te houden. Op het moment smeer ik nog miconazol antischimmel creme. Puur om symtoom te bestrijden.
Wat ik op het moment merk is:
Zere branderige geirriteerde eikel
Soms zere rechterbal.
Soms last van branderige heup.
En een net vaste substantie van poep.
Dat laatste heb ik al langere tijd, wat kan duiden op een slecht balans in de darmen.
Hi @koen zou jij mij de leverancier van die pil kunnen geven?
Dan kom ik er hopelijk ook vanaf na 2 jaar.
Bijvoorbaat dank
Hoi allemaal,
Jarenlang had ik ook het probleem van een schimmelinfectie. Last van schilfers en droge/rode huid. Gesmeerd met een anti schimmel crème en dat ging goed, helaas na paar dagen tot enkele weken stoppen met smeren kwamen de klachten terug. Huisarts ernaar laten kijken en die constateerde wel een schimmel maar kon niet verklaren waarom de klachten niet verdwijnen na smeren met de crème.
Uiteindelijk ben ik om andere redenen omega 3 supplementen gaan gebruiken. Uit een test bleek mijn omega 3/6 balans niet goed te zijn. Na een aantal weken die supplementen te hebben geslikt bleef de schimmel tot mijn verbazing weg! Op zich logisch want omega 3 verlaagd ontsteking en versterkt de huidbarriere.
Wilde dit graag delen, want ik zat er zo lang mee en wellicht kan ik met mijn ervaring anderen helpen.
Inmiddel een week onderweg,
Ik smeer niet meer met zalfjes, douche elke avond en dep goed droog. In de ochtend en avond een schone onderbroek zodat de schimmel bijna geen kans heeft.
Voor zover leek het beter te gaan en steeds minder last. Vanochtend had ik nog even een keer een irritatie gevoel. ( In de ochtend ook maar even weer extra wassen)
Maar tot zover merk ik dat het redelijk onder controle is. We gaan gewoon rustig door met de probiotica.
Update:
Inmiddels 3 weken onderweg, het lijkt nu even stil te staan, jeukend/irritatie gevoel is er nog steeds oo de eikel in lichte vorm en soms wat gevoelig rondom het geslachtsdeel.
Vandaar maar begonnen met smorgens en savonds een dubbele dosis van beide
Hey Anoniem,
Natuurlijk mag dat. Zoals ik al zei ik probeer minder suikers en zuivel te nemen. Alleen merk ik dat het deze dagen met alle snoep en chocolade wel moeilijker is. Maar wat ik eet zijn voornamelijk basis producten. Groente en fruit, met name dan bessen. En ,uitelkaar met kefir bv. De dingen die ik probeer te minderen of vermijden zijn met name suikers en ik heb het idee dat dit wel helpt bij mij. Laatste 2 weken weer iets ongezonder gegeten en wat meer "wrijving" gehad en dan merk ik dat het toch iets gevoeliger is. Bij lange na niet zo heftig als voorheen maar merk het dan wel ietsjes. Dus weer even een pas op de plaats met snoeien en hem even met rust laten zeg maar.
Op dit soort momenten probeer ik inderdaad meerdere malen gewoon met lauw water te spoelen, niet wrijven of iets gewoon rustig.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Succes.
Excuus, De typefout moet zijn zuivel met kefir.
Ik vrees dat ik ook bij de club hoor. Al 5 weken een rode eikel en veel jeuk. Geen idee hoe het gekomen is, mogelijk infectie na zwembad bezoek of iets te enthousiast intiem geweest. Micanozol geprobeerd maar daar krijg een allergische reactie op. Nu hopen dat fusidinezuur wat gaat doen.
Ik ben ook bekend met hypochondrie en dus de vrees voor engere dingen. De arts ziet geen verdere afwijkingen en denkt hier niet aan, maar ik heb altijd een stemmetje in mijn hoofd wat dit wel denkt. Het is een moeilijke tijd voor mij met die onzekerheid. Ik zal dit forum in de gaten houden. Ik hou in mijn achterhoofd dat alle mannen die wel van de klachten af zijn waarschijnlijk dit forum niet zullen bezoeken...
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!