Bloed bij slijm

Ik poep veel slijm uit, en ook beetje helder bloed. Heb paar maanden terug sigmascopie gehad en was verder goed. Hoe kan er dan toch weer bloed bijzitten. Moet ik me hier zorgen om maken?

Reageren

Ik heb ook pds, dus dat slijm kan ik verklaren. Alleen die streepjes bloed niet, had ik maanden terug ook maar sigmascopie liet niks geks zien. Deze ontlasting heb ik nu uurtje later. Heb ook enorm last van me darmen. Zou u me a.u.b. kunnen antwoorden?

Mvg, Hannes

Reageren

Ja ik kan je antwoorden, als vergelijking, dat je bij een verkoudheid, waarbij het slijmvlies erg geprikkeld wordt met veel slijmafscheiding je ook meer kans hebt op wat bloedbijmenging doordat de haarvaatjes in het slijmvlies kapot kunnen gaan, met wat bloed als gevolg.

Datzelfde kan gebeuren als je darmslijmvlies overprikkeld is, met slijmafscheiding...

Reageren

Maar ik heb daardoor ook veel minder trek in eten, is dat normaal? En het hongergevoel blijft ook weg.. heb dit nu al een week. En zijn op vakantie, dus erg vervelend. Net of er een ballon in me darmen zit en drukt naar de flanken en de buik. Is dat normaal?

Reageren

Hoop dat u hierop kunt reageren. Alvast erg bedankt voor u eerdere reactie.

Mvg, Hannes

Reageren

Ik voel me ook algemeen gewoon niet lekker door me darmen. Het is de hele dag aanwezig, nog steeds weinig trek. Hoor het hele tijd borrelen en ben ook moe in me benen. Hoop graag op een reactie van u. Dit is nu mijn ontlasting.

Mvg, Hannes

Reageren

Beste Peter,

Had net weer beetje trek, heb flinke maaltijd op en nu enorme opgezette buik met een en al gerommel. Zou dit allemaal met pds te maken kunnen hebben. Hoop zo graag op een reactie van u, ik maak me er erge zorgen om op vakantie.

Mvg, Hannes

Reageren

Zijn er meer mensen die dit ervaren? Heb hele dag pijn in me darmen en belemmerd me trek in eten.

Reageren

Hallo Peter zou u hier a.u.b. op kunnen reageren? Dit is mijn ontlasting nu weer veel slijm.

Reageren

Nu weer zo

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bloed bij slijm

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe