gevaarlijke stoffen inademen

Ik gooi het meteen weg!

Reactie

Er zijn ook natuurlijke/biologische nagellakverwijderaars zonder aceton verkrijgbaar

Reactie

Hallo beste Tandor,

Vandaag met kindjes koekjes staan bakken terwijl ik zwanger ben. Dit ging helaas erg mis, qua aanbranden. Verder iedereen oké, maar wel giga brandalarm en heb een kwartier in de brandlucht gestaan. Ik ben 20 weken zwanger. Ik moest erg hoesten, maar ja, ik kon de meiden niet in de stank laten zitten dus moest het zelf opruimen. Kan dit schade opleveren voor mijn kindje????

Reactie

Dat denk ik niet hoor

Reactie

Dat denk ik niet hoor

Reactie

Ik heb de badkamer met Atikal Ambipur spray schoongemaakt. Ik heb bijna 1 flacon gebruikt (zoveel kalk er vuil dat er was). De badkamer was afgesloten (geen raam of deur open). Ik heb hierin 30 minuten gestaan.
    Ik ben 28 weken zwanger. Ik ben nu bang. Heeft dit een nadelige invloed op mijn foetus?

Reactie

Dat was niet verstandig om te doen. Volgens mij staat er duidelijk op de verpakking dat je goed moet ventileren... Neem morgen even contact op met de verloskundige.

Reactie

Ik heb het bad ingespoten met schimmelreiniger en ook 2 min daarna weer weggespoeld. Maar ong 10 min in de lucht gestaan.

Kan dit kwaad? Ben 13 weken.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Heb je er last van? Je hebt de ruimte niet gelucht tijdens het gebruik?

Reactie

Nee geen last van. Niet benauwd of hoesten. Heb. Het gelijk afgespoeld en raampje plus douchedeur stonden open

Reactie

Dan zal het geen probleem zijn. Maar beter is om het te vermijden

Reactie

Dat ga ik ook zeker doen. Dank je wel! Heb zojuist wel de verloskundige gebeld en die gaf ook aan 1x kan niet veel kwaat. Maar beter om te vermijden.

Reactie

Hoi,

Ik werk in een sporthal waar ze ondertussen verbouwingen aan het verrichten zijn waaronder nieuwe sportvloeren leggen en verven van de gangen... We zetten zoveel mogelijk open maar die geur hangt daar wel.

Ik ben ondertussen 10 weken zwanger. Is het erg als ik daar moet in lesgeven?

Groetjes

Reactie

Hangt van de verf en de lijm af die ze gebruiken... het kan wel ruiken maar hoeft niet gevaarlijk te zijn

Reactie

Hoi,

Ik heb perongeluk mijn nagellak verwijderd met nagellak remover met aceton! Zo stom, heb het echt niet gezien! Was ongeveer 5 min, buiten. Kan dit kwaad?

Reactie
Reageer op: gevaarlijke stoffen inademen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief