stinkkut

Ik heb een sterk ruikende/zuur stinkende vagina:

Ik zit met een groot probleem. Ik heb sinds kort een vriendje. Hij wil mij oraal bevredigen, maar ik heb een sterk ruikende/zuur stinkende vagina. Ik was me gewoon 2 keer per dag maar de geur is nog steeds ondragelijk.

Hoe kan dit, ik schaam me dood!
    Help me alstublieft!

Reactie

Hallo Helena, ja het is een ernstig probleem. Ik ken ook weinig mensen die er over praten. Helaas is het probleem ook bij mijn vriendin aanwezig geweest. Toen wij aan het vrijen waren was het zeker iets dat de intimiteit remde. Ik begrijp het ook niet echt, ik heb er helemaal geen last van, maar ***** had duidelijk problemen. Gelukkig zijn wij ook tot een oplossing gekomen, voordat wij gingen vrijen gingen wij in bad, een beetje soda erbij om te ontsmetten. Daarna toen wij begonnen, zorgde ik ervoor dat wij altijd een rolletje mentos in huis hadden. Daar bevredigde ik haar mee (wat ook nog eens erg leuk is!) Na een tijdje loste de verpakking natuurlijk op door de vochtigheid, dit laat dan een frisse mentos geur achter wat een erge verbetering was tot de geur daarvoor.

Ik hoop dat deze techniek je niet afstaat maar ja sommige drastische problemen vergen rare en extreme oplossingen.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee, kusje en veel plezier een blonde lesbische dame

Reactie

Heb je Lactacyd al geprobeerd? Een vriendin van mij was er erg blij mee. Er zijn nog meer middeltjes op de markt (waar ik helaas de namen niet van weet) maar je kunt hier gewoon naar vragen bij de apotheek, drogist of (als je dat wilt) de huisarts. Het is een veel voorkomend probleem en ik heb gelezen dat meer dan 36% van de vrouwen er last van heeft (en dat zijn dan degenen die het wel willen vertellen)...
    Succes!
    Ellen

Reactie

Hallo! Ik wilde je even zeggen dat een katoenen inlegkruisje kan helpen. Synthetisch maakt het vaak erger, eventueel na antibiotica. Ik heb een keer een vergelijkbaar probleem gehad en kreeg toen van een vriendin de tip om voor een nachtje een gepeld teentje knoflook in te brengen en een bij mij heeft dat -na lang twijfelen want ik vond het een beetje raar- goed geholpen. Als je een zwart slipje draagt zal je zelf zien hoe veel rommel er uit komt. Ik wens je veel succes en nog even dit; veel mannen vinden al die vrouwelijke geurtjes heerlijk. Ze ruiken anders dan wij. Doei meid!

Reactie

Drink je veel bier? Want daar kan het namelijk ook aan liggen. Als je als vrouw bier drinkt kan het daaronder gaan stinken.
    Groetjes Henk

ps. ik weet dat dit een late reactie is. Heb je eigenlijk al een middel gevonden?

Reactie

Misschien moet je minder bier drinken, elke keer na het uitgaan heb ik ook een ontzettende stinkende vagina.

Reactie

Grote kans dat je last heb van bacteriƫle vaginose. Dit komt dubbel zoveel voor als het 'bekende' candida bacterie.

Reactie

ik heb ook een hele vieze lucht opeens nog nooit geen last van gehad.. ik heb nu al 10 maanden een vriend en ik vind dit gewoon smerig dus ik ga er alles aan doen zelfs wassen helpt niet!

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Mijn vrouw had ook een stikende vagina . Wij zijn naar een vagitherapeut geweest in India deze gaf de opdracht dat ze brandnetel thee moest drinken en van onderen moest wassen met koffie poeder na 2 weken was de geur bijna verdwenen .nu ruik je niets meer . Na de sex moeten we wel de vagina uitspoelen met zout water met scheutje chloor om het zuur gehalte weer normaal te krijgen . Klinkt omslachtig maar is de moeite waard

Reactie

De vagina uitwassen met een scheutje chloor???

Reactie

Ik zal het extra wassen

Reactie

Met chloor lijkt me erg onverstandig. Beter wat aan de oorzaken doen. Zo kan voeding een rol in het geheel spelen. Soms kan hormonale anticonceptie de boosdoener zijn. Kan wel een lastige afweging zijn in verband met veilig vrijen.

Reactie
Reageer op: stinkkut
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief