buikpijn na clomid gebruik?

Hallo, Wie heeft ervaring met clomid ik zit nu op cd 13 en heb verschrikkelijke buikpijn, hoort dit erbij wat kan ik doen?

dank je

Reactie

je eisprong! heb ik vaak een week erge last van. helse pijn en steken. maar gebruik geen clomid. maar clomid is toch voor eisprong??? of zit ik verkeerd?

Reactie

Ja clomid is voor eisprong, maar jij hebt een week ervoor buikpijn?
    thanks

Reactie

Hoi,
    Heb ook clomid gebruikt, zit nu op dag 11.. Nog niet veel buikpijn, maar moet morgen naar gyn voor echo. Heb jij die al gehad? om te kijken of er een eitje gegroeid is?
    dag 14, zou eisprong kunnen zijn, moet je je temp smorgens eens meten, als hij hoger is dan normaal heb je waarschijnlijk je eisprong gehad!!
    succes

Reactie

Hallo MArielle,
    Ik heb in het verleden ook Clomid gebruikt, maar ik had die klachten niet....
    Als je het niet vertrouwd gewoon even aan je VK vragen
    Succes

Reactie

Hallo Marielle,

Ik ben nu bezig met mijn 2 kuur chlomid en heb ook die kwaaltjes.
    Met name tussen de 13e en 16e dag.
    Blijkt heel normaal te zijn als je chlomid gebruikt.
    En anders even met je huisarts dit bespreken.

Succes!

Gr.

Ceetje

Reactie

Ik ben nu op cd 15 moet vandaag terug voor een echo ben vorige week ook twee keer voor een echo geweest, aan een kant groeien wel eitjes maar heel langzaam maar ze zijn er en aan de andere kant waren vrijdag nog geen eitjes, we zien het vandaag wel.
    heb wel altijd last van buikpijn aan de kant waar ook eitjes zaten.

groetjes Marielle

Reactie

Hallo Marielle,

Ik gebruik ook chlomid en ben nu bezig met mijn 3e kuur.
    Die buikpijnen zijn volgens mijn arts alleen maar goed.
    Het stimuleert je eierstokken en dat maakt die buikpijnen zo erg.
    Ze zijn het niet gewend en nu worden ze actief en dat maaktd ie krampen.
    Ik heb er ook last van. Dat betekent dat alles actief gaat worden.
    In iedergeval veel succes met de chlomid!!!

Gr,
    Ceetje

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik ben bezig met m'n eerste kuur clomid en zit op de 20e cd, en heb mijn eisprong vier dagen geleden gehad. Ik heb nu nog steeds veel steken aan m'n linker eileider. Dit heb ik nooit als ik 'gewoon' ongesteld ga worden (wat overigens niet vaak gebeurt) heb je die pijn altijd of alleen als t eitje is bevrucht en zich aan t nestelen is? Weet het, moet geduldig zijn, maar de steken zijn soms zo erg....
    Was afgelopen dagen ook erg misselijk.

Reactie

Beste meiden,

Dit bericht geeft geen oplossing. Maar wilde even zeggen dat ik gister na het ''klussen'' op de grond stond te verkrampen. Het was allemaal al gevoelig. En toen ik wilde opstaan om te plassen ging het even niet goed. Ik heb inderdaad ook Clomid gebruikt en dit is mijn eerste kuur.

Mijn ei was 28MM. Dus behoorlijk groot en stond dus op springen. Met een ovulatie test kon ik berekenen wanneer ''mijn dag'' was. En dat was gister. En, toen verkrampte ik na het vrijen.

Als iemand weet wat dit is, laat het me asjebliefd weten. Het deed zo zeer dat ik in staat stond huisarts te bellen. Maar mijn moeder verklaarde dat het een onstopping in mijn darmen konden zijn. Ik vond dit nie overeen komen met de situatie waar ik in verkeerde.
    Vandaag iets beter, lichte krampjes... Dus een ontstopping ben ik inmidddels achter.

Groetjes, Michelle

Reactie

Geen ontstopping, moest het zijn!

Reactie

Beste allen

Ik heb 1 kuur van clomid 2 maanden geleden gebruikt,  maar is niet raak. Ik ben dus ermee gestopt omdat ik heftige pijn had aan beide kanten van mijn onderbuik. Wat vreemd is dat ik nog steeds dagen voor en na mijn menstruatie last heb van heftige pijn aan beide kanten van mijn onderbuik. Blijkbaar aan mijn eierstokken dus. Heeft iemand een idee waardoor het komt? Kun je mij aub informeren?

Reactie

Is er al eens gekeken of er geen cysten aanwezig zijn?

Reactie
Reageer op: buikpijn na clomid gebruik?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief