eisprong

dankuwel voor u snelle respons voel me al beter dacht ohneen hoe komt dat ik zo snel ongesteld geworden ben terwijl ik over ne week ongesteld moet worden, wist niet dat de map dit kon veroorzaken. Dus door de penis gewoon tegen men vagina te wrijven geraak ik niet zwanger toch?

Reactie

Zo raak je inderdaad niet zwanger, Dus de MAP was eigenlijk helemaal niet nodig geweest

Reactie

Oke dankuwel๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ™๐Ÿป

Reactie

hey, ik heb 2 dagen achter elkaar de map ingeslikt omdat men vent met zijn penis tegen men vagina aanzat dus die zat gewoon te wrijven tegen men vagina niet erin want ben nog maagd, maar ben bang dat er voorvocht aanzat. 2 dagen achter elkaar nam ik de map in. Ik ben 2 weken geleden ongesteld geworden en moet normaal gezien volgende week ongesteld worden maar ik menstrueer vandaag precies weer vroeger dan verwacht normaal volgende week, kan dit zijn door de MAP? Dat ik vroeger menstrueer? Kan iemand me helpen want wil echt niet zwanger worden!

Reactie

Dat zal door de MAP zijn. Die overigens onnodig is genomen. Zo raak je toch echt niet zwanger. Maar met 2 pillen achter elkaar gooi je dus wel je hele hormoonstelsel in de war.
    Je moet "je vent" aan het verstand peuteren dat hij een condoom moet gebruiken . Dan heb je die pillen niet nodig

Reactie

Dus dat kan niet de inesteling zijn?

Reactie

Nee, want je kunt zo niet zwanger raken

Reactie

ik voel me al gerust๐Ÿ™๐Ÿป

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hey John denkt u dak terug zal menstrueren aangezien ik de map in ne week 2x heb ingenomen? Dus geen innesteling? Mr door de MAP dat ik bloedverlies heb?

Reactie

Kan ik een antwrd krijge aubb

Reactie

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden. Je zult het moeten afwachten

Reactie

Maar ik kan toch hierdoor niet zwanger geraken? Als ik het goed heb begrepen vanuit u vorige berichten? Groetjesd

Reactie

Volgens mij had ik dat al 2 x geschreven

Reactie
Reageer op: eisprong
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief