eisprong

hallo heb een regelmatige cyclus van 28 dagen , maar heb de afgelopen menstruatie 8 dagen gevloeid , kan dit van invloed zijn op mijn eisprong ????? Zit nu op de 14e dag na de 1e dag van mijn menstruatie , maar mijn eisprong blijft nog steeds uit , heb de afgelopen drie dagen ovulatietests gedaan maar deze zijn allemaal negatief , kortom snap er allemaal niks meer van Mijn slijm is tevens nog steeds klonterig en niet helder

kan iemand mij antwoord geven

groetjes kim

Reactie

hoe lang ben je al gestopt met de pil. misschien ben je nog aan het ontpillen??

Reactie

Ben nu bijna 5 maanden gestopt met de pil, dus dat is nogal een tijdje.

Reactie

Voel jij je eisprong dan??

Ja ik ben net gestopt met de pil, dus ik weet het allemaal niet.

het kan zijn dat je menstruatie wat ontregeld is. Is goed dat je die ovulatietestjes doet, kan je het bekijken. Wanneer begin jij met die ovulatietestjes??

groetjes

Reactie

Hoi kim,
    ik ben in jan 05 gestopt met de pil en loop nu bij een fertilliteitsarts om zwanger te kunnen raken ik heb dus al heel lang geen eisprong. Gebruik provera om een menstruatie op te wekken en moet dan op de derde menstuatiedag clomid slikken ook daar heb ik dus geen eisprong op. Nu moet ik weer aan de provera en daarna clomid om de eiblaas te laten groeien en dan als deze 20 mm groot is krijg ik een medicijn om deze te laten springen. Dus er is nog hoop laat je anders even na kijken door een arts succes groetjes

Reactie

Nou, ik ben al bij de gyneacoloog geweest. Mijn eileiders zaten verstopt. Dat is nu verholpen. Dus eigenlijk is dit mijn 1ste vruchtbare maand. Heb al wel een kind, dus ik weet dat ik wel vruchtbaar ben. Dus voor mij is het spannend. Zal over 2 weken weten of dat ik zwanger ben of niet.

Reactie

Hey hey,

ik heb een vraagje ik heb 15 dagen geleden mijn menstruatie gekregen, men vriend is met zijn penis tegen men vagina gekomen niet erin gewoon gewreven. Ik was bang dus heb ik de morning afterpil gehaald, en nu zie ik dat ik terug precies men menstruatie heb? Allee heel weinig. Kan dit zijn door de morning afterpil die ik ne week gelede heb ingenomen? Ik ben echt bang want wil niet zwanger worden!

Reactie

Allee zoals ik het normaal krijg?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dat is een bloeding die door de MAP wordt veroorzaakt

Reactie

dus ik moet me geen zorgen maken?

Reactie

Ik zie niet meteen een reden om bezorgd te zijn

Reactie

Dus wat ik nu heb zijn mijn menstruaties dan die wat eerder zijn gekomen door de map? Want normaal is men cyclus regelmatig daarom dat ik me wat zorgen maakte

Reactie

Het is niet je menstruatie maar een onttrekkingsbloeding die door de map wordt veroorzaakt

Reactie

sorry dat ik zoveel vragen stel🙈 hoelang blijft zoiets dan? En word ik gewoon weer ongesteld?

Reactie

Geen idee hoe lang het gaat duren. Dat kan voor iedereen verschillend zijn. Het is mogelijk dat je menstruatie uitblijft of later komt omdat je nu al een bloeding hebt

Reactie
Reageer op: eisprong
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief