zwanger???

ik ben nog wel steeds ongesteld geweest en gewoon op regelmaat maar ik ben de laatste tijd gegroeid vooral mijn buik ben vaak moe en misselijk an vaak naar de wc om te plassen zou ik ook zwanger kunnen zijn ?ik ben weleens de pil vergeten maar weet niet meer wanneermoet ik nu ook stoppen met de pil?

Reactie

Het zou goed mogelijk zijn dat je zwanger bent. ik raad je aan dus zo snel mogelijk een zwangerschaps test te halen. als je de pil 1 dag vergeet bv: maandag en je komt daar dinsdag achter dan moet je er 2 tegelijk nemen dus die van maandag en van die dag (dinsdag) dus. wanneer de strip op is moet je gewoon stoppen met slikken. en wanneer je ongesteld heid over is weer verder. word je niet ongesteld maar ben je ook niet zwanger ( wat dus uit de test zou blijken) gewoon na 1 week weer verder slikken. want dan word de ongesteld heid op geschoven. (dit staat ook in het boekje beschreven de bijlage) ik hoop dat dit genoeg info is.

Reactie

Pil vergeten

http://www.dokter.nl/forum/Anticonceptie-abortus/207141-pil-vergeten.html#207376

Reactie

bericht was al 6 jaar oud, als ze zwanger was, gaat het kind alweer naar school ; - )

wat vaak opvalt is dat mensen allerlei vragen stellen, antwoord krijgen, maar nooit meer iets laten horen.....

groetjes, Brenda

Reactie
Reageer op: zwanger???
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief