ongesteldheid.

hallo,

ik had een vraag. is het zo dat als je ongesteld bent dat ej dan op je vruchtbaars ben?
    ik dacht dat dat juist was een paar dagen/weken voor je ongesteld werd. en dat als je ongesteld werd het nest al gebroken was.
    maar andere zeggen weer dat je juist het meeste risico loopt als je ongesteld bent omdat je dan het vruchtbaars ben hoe zit het nou? ❓ ❗
    dit vraag ik omdat een vriendin van mij nu dentk dat ze zwanger is en dat ze geen morning afterpil mee krijgt. 🙁

plz reactie,

alvast bedankt

Reactie

ik denk niet dat ze zwanger is tijdens je menstruatie kun je niet zwanger worden als je in de stopweek van de pil zit alleen heb je kans op een geslachtsziekte als je zonder voorbehoedsmiddelen gemeenschap hebt
    je bent het vruchtbaarst op de veertiende dag na de eerste dag van je ongesteldheid dus je kunt het heel gemakkelijk uitrekenen
    succes ermee je hoeft nergens over in te zitten als de dokter dacht dat ze zwanger was had hij wel nader onderzoek gedaan en een morning afterpil voor laten schrijven

Reactie

Tijdens je menstruatie kan je wel zwanger worden! Het is welliswaar heel onwaarschijnlijk, maar dat zijn wel meer dingen. Ik heb zelfs wel eens iemand gehoord die tijdens haar zwangerschap gewoon menstrueerde en hierdoor pas toen ze een beetje een buikje kreeg erachter kwam dat ze zwanger was! Ik zou als ik haar was toch maar een test doen als ze niet meer ongesteld word. Ik bedoel het gebeurd bijna nooit hoor dus het hoeft niet zo te zijn , maar je kan nooit zeker genoeg zijn van je zaak.
    Succes!

Reactie
Reageer op: ongesteldheid.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief