Voor alle meiden of vrouwen een vraag .
Ik weet iedere vrouw heeft afscheiding is ook normaal en heb soms weken echt super weinig maar soms dagen dat ik denk is het wel goed .
Maar wil niet naar de dokter tis een man en voel me dan niet op mn gemak .
Ik voeg 2 foto's toe 1 van als ik mn onderbroek een dag aangehad heb en nog 1 foto halverwege de dag zoals vandaag. Rond 14.00u in de middag waarbij ik elke dag een schone onderbroek aandoe.
Hier nog een foto van hoe het er normaal gesproken na een dag meestal uitziet .
Ik dacht dat je 2 foto's kon plaatsten maar blijkbaar niet .
Dus eerste foto was rond 14.00u in de middag en die ik nu plaats wat ik gewoon normaal gesproken heb na een hele dag voor ik ga slapen ofzo
Aan me vagina een beetje want het komt uit de vagina mond uiteindelijk .
Maar het stinkt niet mn vagina stink ook niet
Nee ziet er normaal uit . Tis ook maar 3 of 4 dagen dat het zoveel is 1x in de maand en die andere weken zoals op de onderbroek foto dat kleine beetje einde dag
Als je dagelijks last hebt van afscheiding, ga dan even naar je huisarts om een infectie uit te laten sluiten.
Is het alleen net voor je menstruatie, dan is dat niet erg en zou je die dagen bijvoorbeeld een inlegkruisje kunnen gebruiken.
Het ziet er normaal uit! Zolang het geen jeuk of ongemak veroorzaakt is het vaak niets om je zorgen over te maken. Je afscheiding kan gedurende je cyclus bepaalde dagen wat meer zijn en andere dagen wat minder, geen enkele maand is hetzelfde! Rond je eisprong verlies je bijvoorbeeld ook wat meer afscheiding. Ook al is het elke dag wat, niks om je zorgen over te maken zo lang het voor jou normaal is.
Hoi meid
Ik heb precies wat jij ook hebt hoor maak je niet druk niet iedere vrouw is hetzelfde of iets dus ik heb vandaag ook sinds 3 weken veel afscheiding maar stink niet alleen kliederboel in je onderbroek maar had vroeger inlegkruisjes maar toen ging het juist stinken omdat ze niet ademen dus ben er mee gestopt .
Ik stuur een foto mee van hoe het net was .
Geen zorgen dus