reactie op sluiten dit onderwerp door John

Online ZorgZus
  • #1

    In een andere site schrijft u zelf dat u reeds 40 jaar uw schaamhaar scheert. Dat mag dus wel.Waarom als wij  hier antwoorden op berichtjes , worden die van ons direct gewist ??. Is dat heerlijk ?? Heeft u meer rechten dan ons misschien.  ??Het is hier niet alleen dat u comentaar krijgt over  dat hevig sluiten he. U kan het nu weer wissen lafaard U bent niet waardig u moderator te noemen. Ik heb op andere sites ook berichten gelezen van anderen , die ook over u klagen

    #2

    Ik heb al vaker uitgelegd waarom de berichtjes worden verwijderd. Ik heb daar niets aan toe te voegen.
    Op andere sites kunt u geen berichten daarover hebben gelezen, want ik ben niet actief op andere sites. Zolang u onder meerdere namen telkens weer berichten plaats om reacties uit te lokken blijf ik ze verwijderen.
    Ga naar een andere site als de regels van deze site u niet bevallen.
    Voor het overige kunt u een klacht indienen bij de site beheerder via het contactformulier via onderstaande link.
    https://www.dokter.nl/contact/

    Ik zal in ieder geval een klacht bij uw provider gaan indienen voor uw gedrag en beledigingen.

Het onderwerp ‘reactie op sluiten dit onderwerp door John’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief