lang schaamhaar

Online ZorgZus
  • #1

    Ik heb een dochter van 8 jaar en die heeft echt lang schaamhaar het is zelfs langer dan het mijne . als ik mij niet zou scheren. Het is zeker.7 cm en het krult niet ook,  Ik knip het  af en toe een heel stuk af met de schaar. Moet ik met haar naar de dokter gaan ??of knip ik het gewoon verder af?? Wat  raad u mij aan ??

    #2

    Ik heb ook een dochter met heel lang schaamhaar normaal , zij is 12 jaar. Ik heb wel met haar naar de dokter geweest. Voor haar leeftijd is het normaal dat ze schaamhaar heeft zegt  hij maar het is wel niet normaal dat het zo lang is . Daar is niets aan te doen tenzij het knippen of scheren. Ik zelf scheer mij met de tondeuse tot op 1 milimeter . Ik  knipte haar schaamhaar  met de kam en de schaar, alles wat boven de kam komt knipte ik af . . Ik heb nu gezien dat ze  het als ik haar geknipt heb ze het zelf nog veel korter knipt. Dus van nu af aan moet ze het zelf doen Ze heeft mij ook al gevraagd om haar te scheren maar ik vind dat nog wat vroeg al twijfel ik soms als ik haar toch eens mijn tondeuse niet ga geven Wat  zou ik best doen ??

    #3

    Waarom weet ik niet maar telkens iemand reageert op  mijn berichtje wordt het bijna direct verwijdert. Ik kan het geen 2é maal gaan lezen, want het is reeds verwijdert. Ik ben serieus waarom mogen er geen andere antwoorden. Zo net is er ook een verwijderd waarom  gebeurd dat al ik vragen mag. ?? De topics zijn er toch om vragen te stellen en antwoorden te krijgen he. Het is net als er over geen schaamhaar mag gesproken worden hier. Ik begrijp het niet

    #4

    Dat zal er waarschijnlijk mee te maken hebben, dat de inhoud niet van medische aard was

    #5

    Aan Tandor,

    Toch wel  , het was antwoord van een moeder met ook een kind van 12 jaar met heel  lang schaamhaar. Ze had er ook mee naar de dokter geweest, en ze had pillen voor geschreven geweet omdat ze te veel mannelijke hormonen zou hebben. Ze hielpen niet . Ze gaf mij ook antwoor dop mijn vraag als ik mijn docher mijn tondeuse zou geven ja of neen. Haar dochter wordt ook het schaamhaar   afgesneden.  . Dus er staat toch niets verkeerd in he. Waarom werdt het dan verwijdert ??

    #6

    Mariska, waarom moet je in hemelsnaam op een internetforum vragen of je je dochter een tondeuse moet geven of niet? Zo'n onbeduidende beslissingen neem je toch gewoon zelf?

    Schaamhaar is iets heel natuurlijk; het maakt dus absoluut niet uit of het kort of lang is, zeker op die leeftijd. Maar als je dochter het toch absoluut kort wil dan zie ik geen reden om dat te weigeren.

     

     

     

    #7

    Zopas had ik hier antwoord op mijn vraag gekregen van Anoniem, en had ik er op geantwoord. Het is terug gewist . Waarom doen jullie dat toch?? Zijn we zowel niet als iemand anders misschien?? Telt onze mening dan niet mee ??

    #8

    Blijkbaar een schaamhaar fetishists. Ze plaats meer berichten en telkens onder een andere naam en andere leeftijd. Ze denkt dat het niet gezien word, maar de schrijfstijl is duidelijk herkenbaar. Daarom zullen berichten ook wel verwijderd worden.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Peter, denk er over wat u wil maar ik heb wel degelijk heel lang schaamhaar als ik er niets aan doe. Ik kan u verzekeren dat dat zeker niet gemakkelijk is. Daarom zal ik op iedere melding blijven reageren, ik weet wat het is. Dus aan iedereen die er last van heeft, doe zoals ik scheer het af. Het is veel properder en zeker veel gemakkelijker.. U noemt mij een schaamhaar fetishists wat dat ook mag zijn ?? Ja ik kom er voor uit, ik ben niet laf hoor , ik heb een hekel aan schaamhaar en ik denk dat ik niet de enige ben

    #10

    Waarom gebruik je dan in ieder topic een andere naam?

    #11

    Daar antwoord ik niet op  u zal het waarschijnlijk beter weten dan ik . Ik lees dat in een 11/2 uur geleden een bericht gekregen heb van Rozette. Ik heb zelfs de kans niet gekregen het te lezen het is reeds gewist .Schoon he????????

    #12

    Zoals u ziet zijn we hier niet gewenst Mariska onze berichtjes worden gewist. Ik ben reeds aan het uit kijken naar een andere oplossing waar we wel  hopenluk kunnen spreken zonder verwijdert te worden

Het onderwerp ‘lang schaamhaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief