onderhuidse bult naast schaamlip

Ik denk dat ik ook zo'n bultje had/heb.

Ik heb het uitgeknepen zoals je puist uitknijpt, ik moest wel wat harder drukken.

Er kwam bloed uit, en 5 minuten later bloed het al minder.

Denk dat het niet heel erg is om het zelf te doen,

Groetjes, Anno

Reactie

Heehee,

Twee jaar geleden kreeg ik zo’n bultje en kwam er alleen maar pus uit. Het leek een soort puist die telkens niet helemaal was uitgeknepen. Ik heb na 1,5 jaar het plekje na zo lang te hebben uitgeknepen, het plekje zelf ingesneden. Ik wilde inderdaad ook niet naar de dokter.

Zelf heb ik nu een vet lelijk litteken en komt het soms nog terug. Het zit bij mij ook op precies dezelfde plek aan de linkerkant. Alleen is die vaak weg.

Ik ga binnenkort naar de dokter en hoop dat hij me kan helpen. Het knijpen heeft bij mij dus niet geholpen, zelfs het snijden erin niet.

Groetjes

Reactie

Ik heb dat dus ook eerst was het een klein bultje ik dacht dat die wel weg zou gaan maar hij werd elke keer groter en het dee soms beetheb pijn als ik verkeer ging zitten maar ik durf ook niet naar de dokter te gaan. Mar ik heb ook gelezen dat het van zelf weg kan gaan en anders wat koet ik doen ?

Reactie

Ik denk toch dat je er verstandig aan zou doen, om toch naar de huisarts te gaan

Reactie

Ik heb precies hetzelfde. Bij mij is het bultje alleen niet altijd hard en is het bultje na het bijvoorbeeld in bad gaan open gegaan. Er komt dan bloed en een soort vocht uit. Ik heb het bultje al een tijdje een het gaat maar niet weg.  weet niet wat ik ermee moet doen.

Reactie

ga dan eens naar de huisarts en laar ernaar kijken

Reactie

hey!

heb precies hetzelfde. Klein knikkertje onder de huid. Als je er op knijpt komt er doorzichtige vloeistof uit en daarna bloed.

Had her eerst links van mijn schaamlippen en ben naar de huisarts geweest. Ze zei door te scheren, ontstoken talgkliertje en heb zelf FUCIDIN 2% gekregen.

Het hielp wel! Heb het nu ook rechts en zal het nog eens behandelen

Reactie

Niet op mijn gemak mijn gezwel naast vagina dat blijft maar groeien en doet meer en meer pijn zeker een duimlengte groot
    Dikte van 2vingers
    En dat was deze week nog de grote van pink kootje
    Op 2 daden tijd gegroeid.

geen opening op gezwel, ik denk onderhuids. Furazine en een plakker doe ik erop. Komt alleen maar slechter. Wie heeft hierop een antwoordt voor mij.

fietsen gaat moeilijk, zitten pijnlijk

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Morgen naar de huisarts dan maar

Reactie

Ik heb al jaren zon bultje, zit bij mij onder de huid. Is een talgkliertje. Als ik hem uitknijp zit wat er uit komt onder de huid. De dokter wil hem wel weghalen maar ik heb er geen last van. Uitknijpen is niet goed maar doe dit altijd zo en is nooit groter geworden. Zit bij mij net naast de clitoris.

Reactie
Reageer op: onderhuidse bult naast schaamlip
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief