onderhuidse bult naast schaamlip

Sinds daarnet voel ik ook iets hards, ik heb nog niks pp internet kunen vinden, maar als ik niet naar de dokter ermee hoef, graag.

Reactie

Als het een klein onderhuids bultje is, is het waarschijnlijk een ingegroeid haartje of puistje. Meestal verdwijnt dat weer vanzelf. Hoe lang zit het er al dan?

Pien

Reactie

Ik ben 13 en heb er ook 1 . Ik vind het echt niet leuk en durf het niet tegen me moeder te zeggen of naar de huisarts te gaan. Want het is nogal genant.Vooral omdat ik midden in de pubertijd zit en alles veranderd zegmaar. Dus ook m'n vagina (lekker verhaal dit trouwens). Maar voor dat ik op vakantie ging heb ik mn bikini lijn geschoren. En daarna kwam die bult. Het voelt als een knikker.

Ik ben niet cht bang dat ik kanker heb ofzo.want zo te zien ben ik dus blijkbaar niet de enige.
    Maar het is super irritant en wil graag wat tips

Reactie

Ik zit hier ook al een tijdje mee. Ben 15 nog nooit sex gehad en heb geen ideee wat het is. Het zit zeg maar aan de rand /binnenkant vam mn schaamlip en het is hard . Een mini knikkerbal. Hoe kom ik hiervan af zonder dokter in te hoeven schakelen ???

Reactie

Het kan een ontstoken kliertje zijn. (klier van bartholin).
    Het zou toch verstandig zijn om hiermee naar de huisarts te gaan.

Reactie

ik heb het ook en het is wel zichtbaar dat het een bobbel is, maar het is niet rood
    het is precies een knikker onder men vel, en het kan niet door scheren zijn, want ben nog maar 13 en doe dat nog niet, is dit dan wel normaal?! durf het echt niet aan men mama te laten zien of zelfs maar te zeggen :s

Reactie

Jas hoor dat hoeft niet perse van het scheren te zijn.Het kan ook een ingegroeide haar zijn of een talgkliertje. Niks om je voor te schamen. Het is heel normaal. Dus praat er toch maar even met je moeder over. Ze zal dit ongetwijfeld herkennen van haarzelf.

Reactie

ik heb dit ook..
    18j

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

ik heb het ook, zat derjuist op de fiets en ik verga van de pijn pfff kheb geen zin om naar dokter te gaan ze :s wa nu ?

Reactie

Als het een puist is kun je proberen ze uit te drukken.

Reactie

Ik heb precies het zelfde maar mijn dokter wist er geen raad mee, wat hij wel zei is dat het een irritatie kon zijn en dat is denk ik ook zo want ik had een te strakke onderbroek aan en nu heb ik het weer alleen groter dan groot. Zelf durf ik niet naar de dokter, ben bang dat het weg gehaald moet worden :(. Wat nu??

Reactie

Ja, wat nu.
    Kun je de bult eens precies beschrijven en waar die bult precies zit.

Reactie

NIET KNIJPEN !

Reactie

En ga naar de huisarts, zoek desnoods een vrouwelijke huisarts.

Reactie

Met zoveel mensen die dit hebben.. Zou je dan niet eens denken dat het gewoon een talgkliertje is of een puistje??

Ik heb het ook een bultje net onder me vagina tegen me bil aan zeg maar.ik heb dit wel vaker.. Mijn dokter zei dat dit kan komen door irritatie of hormonen. Denk aan ongesteldheid..ook heb ik weleens een talgklierontsteking achter mijn oor.. Hoe meer en vaker ik er aan zit hoe GROTER hij word...... Dus gewoon met rust laten...

Anyway ik dacht eens kijken op het net.. En kwam ik hier uit...

Dames wees niet onzeker en niet bang om naar de dokter te gaan als je iets niet vertrouwd!!! Daar zijn die mensen voor... Iedereen heeft een lichaam en niemand is het zelfde !!! Daarom is onderzoek goed en niets om onzeker of bang noch gĂȘnant voor te zijn.. En er zijn daarnaast genoeg opties.. Bijvoorbeeld vrouwelijke arts of bezoekje gynaecoloog

Iedereen succes en blijf er niet te lang mee rond lopen.. Je hebt maar 1 lichaam !!!!

Reactie
Reageer op: onderhuidse bult naast schaamlip
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief