rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina

hallo allen maal,ik heb op dit moment ook raare rose buljes klein groter rond tongetjes .ik heb dat nog nooit ge had.alle testen op soa,s gedaan die ik niet kan hebben door mijn maar ik ben getrouwd dus?ja en heb reden om te twijfelen!maar dat was het ook niet.ht is gewoon onstoken talg klieren in de ingang van mn vagina dat door sex tebedrijfen erger kan worden maar kan na meer rust en wassen met lactasit en een vaginale crem (canestein) beter worden duurt wel even
    dus als je geen soa heb IS HET GEWOON ONSTOKEN TALG KLIERJES ,A EN JE WASSEN MET APPEL AZIJN IS OOK GOED,groetjes aan iedereen

Reactie

Dank je Katja voor de tip!

Reactie

Ik denk niet dat dit iets is wat weggaat door lactacyd te gebruiken. het zijn echte uitstulpingen kleine tongetjes.
    Als je naar mijn vagina kijkt zegmaar dan zitten ze allemaal een beetje op elkaar en lijkt het een grote vleesbult die de ingang van mijn vagina blokkeert. maar het zijn in feite allemaal kleine tongetjes en het blokkeert ook net echt.Volgne smij heb ik dit gekregen door sex. Denk dat het inderdaad een soort littekenweefsel is ?? Volgens mij is het bij vrijen inderdaad ook niet fijn want het maakt het een stuk stroever allemaal.
    Ik hoop dat er nog mensen zijn die reageren en naar de huisarts zijn geweest.

Reactie

Ik vind het lastig deze vraag te beantwoorden. Waarom ga je niet naar de huisarts voor een lichamelijk onderzoek zodat je precies weet wat deze strengetjes zijn. Zonder een goede beschrijving van wat er nu precies bij je vagina zit, blijft het gissen. Ik denk bijvoorbeeld veel meer an genitale wratten. En genitale wratten moeten echt wel behandeld worden. Dus hup, naar de huisarts voor een gynaecologisch onderzoekje. En als je dan meer weet, schrijf dat dan even op, en plaats je vraag weer hier, dan kunnen we je veel beter helpen.

Reactie

Ik heb dit ook bij de ingang van mijn vagina en dit is echt groter geworden de laatste tijd want het valt me nu pas op. Het kan geen soa zijn dus ik vind het ook erg vreemd... het voelt aan als schubbenachtig iets en daardoor is de opening van de vagina smaller en achter de uitstulping duidelijk weer wijder....
    heeft iemand al iets concreets?

Reactie

Het kan geen SOA zijn? Waarom niet? Misschien zijn het genitale wratten? Lijkt het hierop:
    1. http://www.manbir-online.com/grafics3/genital_wart.1.jpg
    2. http://www.genitalwartpicture.co.uk/genital-wart-picture2.gif
    3. http://www.wartsandgenitalwarts.com/soa-aids-amsterdam-condylomata-acuminata-warts-around-anus.jpg
    4. http://www.moondragon.org/obgyn/graphics/genitalwartvulva.gif

Reactie

ik heb dit ook! Ik ben nog maagd maar heb wel een vriend. Ik wil heel graag sex met hem en hij wil het ook ! Maar laatst kreeg ik mn tampon er zelfs niet in! ik ben bang dat dat door die vleesachtige dingetjes komt en ik durf echt niet naar de dokter !

ik ben echt heel bang, kan iemand mij advies geven?

Reactie

dit is volgens mij gewoon de ingang, misschien span je te veel aan.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Het zijn echt duidelijk GEEN genitale wratten! maar wat dan wel????????? misschien hoort het er gewoon maar handig is het niet want wie gaat er ff naar de huisarts om te vragen of het normaal is... dat doe ik niet 123

Reactie

Dat moet je dus juist wel even doen want alleen de huisarts kan een lichamelijk onderzoek en met die informatie bepalen wat er aan de hand is, of je geruststellen dat het helemaal normaal is.

Reactie

hallo allemaal

ik ben een aantal weken geleden naar de dokter geweest voor kleine vlees tongetjes bij en langs de ingang van mijn vagina. de dokter zij dat het een soort van wild vlees is, het zelfde dat je ook kan hebben in je nek.. dat komt van je kraag die langs je nek wrijft. en dat is het zelfde met je onderbroek en of broek die langs je vagina wrijft. mijn dokter zij dat het meestal na een lange tijd wel vanzelf verdwijnt. maar als ik er last van zou krijgen zouden ze het weg halen. dus niks om je druk om te maken.. maar als je er last van hebt gewoon naar de dokter gaan en ze halen het zo voor je weg..

groeten Caatje

Reactie

Beste allemaal,

Zelf heb ik ook (naar zeggen van een dokter) "trosjes" (wild) vlees aan de binnenkant en buitenkant van mijn vagina gehad.

Doorverwezen naar de gynaecoloog (op mijn verzoek een vrouw) en die heeft het geheel pijnloos en onverdoofd weggeknipt. Het bleek granulatieweefsel (ofzo?) te zijn, waarschijnlijk ontstaan na mijn bevalling.

Als advies wil ik aan iedereen geven: wacht niet en ga naar de gynaecoloog. Snap best dat mensen dit niet durven, want ben zelf ook niet zo'n held, maar het is heel fijn (en geeft veel rust) als je er weer vanaf bent!

Zo'n gynaecoloog ziet iedere dag zóóóveel onderkanten, dat die van jou echt geen uitzondering is!

Succes allemaal!

Reactie

Opvallend dat zoveel meisjes dat hebben, maar tussen de schaamlippen zit een soort piemeltje maar die van mij is weg! als ik soms ging slapen voelde ik eraan en gisteren deed ik dat ook maar het was opeens weg en er zaten twee van die vieze vlees tong dingetjes de 1 is groter dan de ander, maar kan het er ook mee te maken hebben dat mijn vagina groter wordt???

Reactie

Wat ben ik blij om al deze verhalen te lezen,
    ik heb hier ook last van precies hetzelfde! Het lijkt net of ik dichtgroei.. als ik mijn vinger in mijn vagina probeer te stoppen om te voelen wat het is kan ik aleen nog helenmaal aan de onderkant van mijn vagina naar binnen en dan moet ik er een soort van omheen om meer ruimte te voelen, derest van mijn vagina zit helenmaal dicht ik probeerde nog te voelen of het ergens los zat maar het lijkt net een muur van huid met 2 rode tongetjes erop. Het ziet er iniedergeval niet gezond uit. Ik maak me heel erg zorgen ik heb het een dag nadat een jongen my vingerde gekregen. Ik snap er echt niets van! Ik durf het ook niet tegen mijn moeder te zeggen of naar de dokter te gaan want ben zelf nogal vrij jong. Zodra jullie weten wat het is laat het astjeblieft weten! xx

Reactie

Kamsymfyse? Lees: http://www.sexwoordenboek.nl/kamsymfyse.html Of is het iets anders...?

Reactie
Reageer op: rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief