rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina

weet iemand hier nu al meer over, maak me heel erg ongerust...

Reactie

hoi, ik herken het ook een beetje. Niet zo héél erg als hier wordt beschreven, maar toch.
    Ik ben 11 weken geleden bevallen, en bij mij kan het littekenweefsel zijn. ben er nog niet mee naar de dokter geweest.

Reactie

jaa ik heb dit ook!!! het voelde altijd veel ruimer eerst.. en gladder toen ik een keer voelde ging het heel stroef! Het begin van mn vagina is ook veel ruwer inderdaad, een soort schubben lijken het wel, klinkt niet smakelijk ik weet het.. Ik was naar de dokter geweest want ik was ZO bang. en de dokter zat echt: uhh ik zie niks afwijkends hoor. *zucht* helemaal voor niks paniek, maar was ook geschrokken.. echt raar, want eerst voelde het echt anders volgens mij :S Ben nog maagd dus een SOA kon het bij mij niet zijn ofzo. ben echt opgelucht dat meer mensen dit hebben, dacht echt dat er was mis wat met me
    groetjesss

Reactie

DIT GAAT NIET OVER SCHAAMLIPPEN SUKKEL (sorry)

dit is gewooon de INGANG van je vagina INWENDIG
    en hoe rommelige en flapperig en tongetjes achtig het ook is dit hoort zo 😉

Dank u

Reactie

Hey, ik heb dit ook. Ik heb het opgezocht, in nederland is er geen informatie te vinden op het internet erover. Daarom zocht ik op het web in amerika. Het kan zijn dat je sepetated hymen hebt. Je maagdenvlies hoeft namelijk niet alleen een randje te zijn. Er zijn verschillende afwijkingen te vinden eraan. Sepetated hymen is als je een soort schijdingswandje in je vagina hebt. Deze kan los zijn gegaan, door gebruik van tampon. Dan kan je een tong vormig uitsteeksel zien. Het is makkelijk te verwijderen, of je het hebt moet je nog bij je arts vragen. Zelf moet ik binnenkort ervoor, het blijkt een ingreep van niets te zijn. Een verdoving en 10 min later sta je weer buiten.

Liefs,
    Goa

Reactie

@Goa, laat je even weten als je geweest bent; wat de dokter ervan zei en hoe het ging??

Reactie

Ik heb ook een soort vleesachtige bultjes (2) net boven de vagina, het zijn een soort bolletjes, het lijkt wel of ze steeds groter worden en volgens mij komt er ook af en toe bloed vanaf.
    Ik ben echt een beetje bang voor wat het is......heeft iemand een idee??

Reactie

K heb er ook last van een vleesachtig tongetje onder mn clitoris, ma het doet geen pijn, heb er ni egt last van.

Kan iemand me zeggen wat t is????

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

hooi,
    ik heb het zelfde probleem ik weer alleen ook niet wat het is vind het ook jammer dat er niemand op gereageerd heeft ik zou het namelijk ok best willen weten

groetjes melissa

Reactie

Op basis van de beschrijving is het erg lastig te beoordelen. Bovenstaand zijn diverse mogelijkheden geopperd. Plaats een foto van het plekje zodat er eenvoudiger kan worden gereageerd.

Reactie

hallo allemaal,

ik heb hetzelfde en het doet verrekte pijn. heb een afspraak gemaakt bij de gyn, maar moet nog tot oktober wachten. aangezien dit forum van 2/3 jaar geleden is, vroeg ik me af of een van jullie inmiddels al weet wat het is.. het zou me echt enorm helpen, want ik ben het wachten zat en ben echt benieuwd naar wat het zou kunnen zijn. op internet kan ik niks verduidelijkends vinden 🙁

Reactie

Kunnen het genitale wratten zijn?

Reactie

nou, 3 maanden geleden dacht mn huisarts van wel. toen gaf ze me zalf mee en na 1,5 maand was er nog geen verandering. ik ging terug en kreeg een andere arts omdat de mijne op vakantie was en deze vertelde me dat het absoluut geen genitale wratten waren. daarna ben ik nog voor de zekerheid bij de GGD geweest, waar ze me ook vertelden dat het geen genitale wratten waren (de plekjes had ze aangestipt met een vloeistof die zou moeten verkleuren als het wratten waren en de vloeistof verkleurde dus niet). ik heb 5 okt een afspraak bij de gyn, maar het doet echt zeer en is heel vervelend. hoop dat een van de mensen die het hiervoor beschreef nog zou willen/kunnen reageren over wat bij hun de uitslag was...

Reactie

kan iemand nog reageren.. denk dat ik van hetzelfde last heb.. zijn geen wratjes maar echt tongetjes en tis net alsof mijn ingang dicht zit

Reactie

Ik heb het ook. Geen pijn, maar het lijkt of er weer eentje bij is gekomen..
    Als ik op het toilet zit, zakt mijn vagina (of iig de ingang) naar beneden. Ik heb er nooit zo opgelet sinds wanneer het er zit, maar heb wel het idee dat dit er eerder niet zat!

Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts, ik laat t resultaat weten!

Reactie
Reageer op: rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief