rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina

WAARSCHUWING: GRAFISCHE INHOUD

Hoi allemaal,

ik herken me in jullie omschrijvingen, maar weet toch niet zeker of jullie hetzelfde hebben als ik. Ik heb als het ware een prop van die vleesachtige tongetjes in mijn vagina zitten. Als ik lig zit het echt in de vagina, maar als ik zit of bijvoorbeeld onder de douche sta, valt het naar buiten. Ik lees dat sommige van jullie naar de huisarts zijn geweest en dat die zegt dat het normaal is, maar ik denk dat het er bij jullie dan anders uitziet. Bij mij blokkeert het namelijk wel echt de ingang, zie de afbeelding. Ik kan geen tampons indoen, maar ik kan wel met moeite een vinger naar binnen krijgen. Het lijkt mij niet dat dit het maagdenvlies is. Moet ik naar de dokter?

BBCode you used is not allowed.

.jpg"]

Reactie

Ik zou met die klachten toch maar naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken

Reactie
    1. Ik had daar dus ook last van en ik ven 12 jaar ik had het tegen mijn moeder gezegt en mijn moeder had de dokter gebeld en de dokter zij dat ik een pil moest kopen een ontstekingsremmer die kun je gewoon bij de kruitvat vinden dus voor de zekerheid zou je naar de dokter moeten gaan ☺️
    Reactie

Gaat het vanzelf weg??

Reactie

Hee,

Ik ben nog steeds niet naar de dokter gegaan omdat ik twijfel of het echt nodig is. Ondertussen heb ik er wel meer vingers ingekregen en kan ik eindelijk tampons gebruiken. Vinden jullie nog steeds dat ik naar de huisarts moet? Heb er geen last van ofzo.

En Anoniem, als je dit nog leest, waarvoor had je ontstekingsremmer? Wat zei de dokter dan dat je had?

Reactie

Hoi Allemaal,

Vanmorgen werd ik wakker, moest naar de wc. En voelde ook idd een vlees uit mijn vagina uitsteken. Belde meteen de huisarts op, en ben daarna langs geweest. Het is dus een schaamlip die groeit. Ik heb er zelf geen last van, maar nu dat ik weet dat ie er is vind ik het gewoon vervelend. Ik ben verwezen naar de ziekenhuis bij een plastische chirurg. Zij halen het vaker weg met een klein operatie. Dus ben benieuwd over 3 weken.

Reactie

Jaa dat heb ik ook! ik dacht eerst misschien dat ik kanker had ofzo;(.... Maar als het bij meerdere is dan zal dat waarschijnlijk niet zo zijn. Vinden mannen dat denk je raar? of moet je dat gewoon vertellen, of moet je het weg laten halen?

Reactie

hallo

ik ben blij dat ik dit gevonden heb ik heb er zelf ook last van ik kan het een soort van beschrijven als van die dingetjes die op je tong zitten maar dan net rondom de ingang van de vagina ben al bij de huisarts geweest en die zegt dat er niks aan de hand was toch maak ik me erg zorgen want het hoort niet...

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik heb dit ook. Weet ondertussen iemand al wat het is?
    Ik dacht dat ik weer een vaginale schimmel had opgelopen, aangezien ik dit enkele maanden geleden voor het eerst had. Deze keer was het wel iets anders, ik kreeg jeuk aan de ingang van mijn vagina. Toen de zalf maar lichte verbetering deed besloot ik eens te kijken met een spiegeltje en ik verschoot me rot: er hingen dezelfde flapjes als jullie beschrijven. Overal op internet gezocht wat dit kan zijn maar ik vind niks. Zover ik weet had ik dit 3 weken geleden nog niet.

Het begint bij mijn urinebuis, het lijken wel 2-3 flapjes mini schaamlippen die zich over de opening van de urine buis en vagina vouwen. Er is ook 1 'piemeltje' dat eruit steekt. Het doet geen pijn als ik eraan kom maar zorgt wel voor jeuk en een branderig gevoel, en tenslotte ziet het er echt niet uit. Het zijn zeker geen bultjes, maar echt stukjes vlees.

Ik ga normaal deze week naar de gynaecoloog. Ik ben een enorme paniekhaas en ik vind dit echt heel lelijk en schaam me rot. Ik voel me echt verschrikkelijk hierdoor, er zit tenslotte iets dat er niet hoort.

Reactie
    • ja ik heb dit ook, denk ik... ik keek nooit naar mijn vagina en nu dat ik keek stak er een soort lapje uit die met een soort puntje eindigt, het lijkt gewoon op pvertolige huid ofzo, is dit iets waar ik iemand iets over moet laten weten, niemand weet hier iets van namelijk.
    Reactie

Ik denk dat het een schaamlip is die je ziet. De binnenste schaamlip...

Reactie

Ik heb het juist bij me linkse schaamlip dat vleesbult heb ik allang hoor geen last van.zit wel raar.op een vreemde plek

Reactie

Hallo, Lobke, ik heb iets dat daar echt heel hard op lijkt! wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik kan nog wel seks hebben, maar het doet wel wat pijn en vind het zelf gewoon lastig dat daar iets zit waarvan ik niet begrijp wat het is.

Reactie

Hoi anoniem,

toevallig dat ik je reactie nu al zie, had al een paar maanden niet meer op dit forum gekeken.

Ik heb het uiteindelijk maar gelaten voor wat het is en er verder niet meer heel veel overnagedacht. Ik kan ook gewoon seks hebben zonder pijn, het is alleen wel wat gevoeliger bij de ingang. Zolang het niet groeit of verandert, ik er geen last van heb en geen rare reacties krijg van anderen, ga ik er niks mee doen. Succes ermee!

Reactie

jup ik heb t ook heb ook kriebel heel erg en ik ben erg bang dat t wat is maar als ik me er druk over ga maken maak ik mezelf alleen maar gekker! Ik heb canasten tegen schimmelinfectie geprobeerd en dat is nu zo een 2 dagen geleden ik smeer ook de creme maar weg is het nog niet... en ik moet ook vaak plassen ..

ohja blaasontsteking is het ook niet ..

Reactie
Reageer op: rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief