rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina

Hallo,
    Dit is vast en zeker een heel erg late reactie en ik hoop dat je het nog ziet!
    Ik heb dit probleem namelijk ook, van zo'n gekke kleine "tongetjes" die gewoon bij de ingang van mijn vagina zitten. Ze doen gelukkig geen pijn en voelen vrijwel normaal. Ik heb verder gezocht en het meeste wat ik zie is gewoon jouw manier van hoe je maagdenvlies zich scheidt. Ik ben nog maagd en heb me altijd zorgen hierover gemaakt, bang dat er iets mis was met mijn vagina. Ik denk wel dat dat van mij komt omdat ik toen ik klein was ooit eens heel erg hard gevallen ben op een rand van een zwembad. Ja, heel pijnlijk, bloed en al. Ben hier erg onzeker over maar volgens mij is het wel gewoon normaal en niet kwaadaardig. Ik snap dat je het raar uit vindt zien, dat vind ik ook bij mezelf. Naar de gynaecoloog gaan durf ik niet.

Reactie

Hey allemaal,

Ik heb precies hetzelfde, kleine tongetjes die zich uit mijn vagina steken. Vroeger was de ingang gewoon glad, toen ik erachterkwam schrok ik ook wel natuurlijk! Het deed gelukkig geen zeer, en toen ik naar de dokter ging om mijn spiraal te laten plaatsen zag hij niks raars zei hij. De laatste week begint het tijdens de seks op een plekje toch wel een beetje zeer te doen, dus ik heb straks een afspraak bij de dokter. Als deze hier iets over zegt zal ik het hierop zetten.

Reactie

Ben ik week!

Ik ben bij de dokter geweest, en dit is eruit gekomen:
    Dit is heel normaal, en totaal onschadelijk. Wat je kan doen is er een beetje vaseline opsmeren, zodat het wat minder ruw wordt. Voor de seks kan je ook een beetje glijmiddel gebruiken, zodat er minder wrijving is. En het belangrijkste, zorg dat voor de seks je vagina er ook klaar voor is! Dus een beetje voorspel is niet overbodig.

Als je je nog steeds zorgen maakt, ga dan gewoon naar de huisarts. Ik ben misschien 10 minuten binnen geweest en voel me nu een stuk geruster!

Reactie

Ben ik WEER...

Bij deze heb ik het echt uitgezocht. Het is je maagdenvlies dat nadat het gescheurd is een soort littekenweefsel wordt. Je maagdenvlies hoeft niet gelijk bij de eerste keer sex te breken, of kan zelfs daarvoor al breken, dus het heeft niks te maken met of je nog maagd hebt of niet. Voor meer info, zoek eens op de term "hymenal tags". (http://www.feministmidwife.com/2013/01/07/14-things-you-never-knew-about-the-hymenal-ring/#.V6jib2PitE4)
    Het is heel normaal, je hoeft dus alleen naar de huisarts als je er echt last van hebt. Het wordt zelfs door veel mensen geseksualiseerd! Maak je er dus vooral geen zorgen over.

Reactie

Indd fat heb ik ook een keer gelezen dat het iets met het maagdenvlies te maken heeft. Nu is mijn vraag; gaat dit ook nog weg ? Ik loop hier nu al ruim 2 maanden mee.

Reactie

Lijkt het toevallig op dit?

Reactie

?

Reactie

..

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

als ik mijn tampon eruit haal blijft dat vleesachtige dingetje erover heen zitten dit kan ik zo aan de kant schuiven maar hierdoor heb ik er heel veel last van.

Reactie

Ofwel voorzichtig zijn met de tampon verwijderen, of geen tampons gebruiken of mini's

Reactie

Ik herken in de verhalen van de tongetjes en de groeiende kwabben. Dokter dacht aan wratjes, maar dat was het niet, gynaecoloog ontkende eerst, alsof er niets was te zien en ik me overdreven veel zorgen maakte voor niets, heb ik een tijd foto's genomen, zegt ie nog dat ie geen verschil ziet, maar het groeit gewoon heel langzaam. Ingang werd nauw, heb ik een soort seks therapie verzonnen met mn vriend en elke dag seks gehad voor wel drie weken tot de vagina weer zacht was en zich openende, maar deed in het begin met vrijen veel pijn. Nu 3,5 jaar later zie ik weer meer tongetjes en groeisels. Het lijkt wel of er een derde of vierde laag schaamlip groeit op de schaamlip zelf. een soort kool zeg maar.
    Het kostte mij mij toen heel veel geld bij de gynaecoloog en hij ontkent dat er een probleem is, dat is heel lastig. Ik geloof namelijk zelf dat hele verhaal van maagdenvlies niet.
    Hoe kan dan nou na al die jaren dat dit er ineens als een mini piemeltje naar buiten komt groeien. Volgens mij weten ze zelf helemaal niet wat het is. Ik heb nu ineens pijn door dat op mn schaamlip een rode streep zit alsof daar een nieuw blaadje uit gaat komen. Het zijn dus 2 dingen, die 'piemeltjes' en de schubben of blaadjes die uit het niets lijkt te groeien, en dat doet wel een beetje pijn, een irritatie. Al die cortison creme is echt niet de oplossing hoor, zeker niet als men niet precies weet wat het is.Ik heb geen advies behalve jezelf toch niet vies voelen of raar. En niet zomaar alles accepteren. Bij mij wilde ze ook niets weghalen, dat zou schadelijker zijn, zei de gynaecoloog. Ik voelde me iig niet serieus genomen en wil dus ook niet zo maar weer terug gaan. Zijn er nog andere oplossingen gevonden door een van jullie, jullie zijn tenslotte het ervaring team.
    Ik had 3 jaar geleden wel met azijn gedept en tea tree oil. Maar dat bijt een beetje dus ben ik daar ook weer mee gestopt. iig dank voor al jullie reacties, gedeelde smart is...

Reactie

ijn vriedin heeft dat ook ik wil graag weten wat het was

Reactie

Ik heb dit ook. Ik ben naar de gyn. Geweest en hij zei dat het niet erg was, maar dat ik nog wel voor controle terug moest komen. Het zijn inderdaad de binnenste schaamlippen.

Reactie

Hai allemaal ik heb een tongetje net binnenin mijn vagina. Het steekt niet uit maar  beweegt bij het vrijen mee en begint dan te irriteren. Ik heb dit nooit gehad, dus echt iets wat aan is gegroeid. Ik zal mijn bevindingen met de huisarts later opschrijven, ga ik morgen een afspraak maken. Ik wil het weg laten halen want heb er last van!! Door hier te schrijven ga ik het doen.

greats ginster

Reactie

Mijn binnen schaamlippen zijn ook heel groot, eerst voelde ik me heel onzeker daardoor maar het blijkt dat meer mensen het hebben niks om zorgen over te maken! Tenzij je natuurlijk echt iets hebt (bijv. Die wratjes enz). Ik ben ook nog erg jong en ik durfde het niet op te zoeken maar ik heb het toch gedaan en het heeft enorm geholpen! Zorg natuurlijk wel dat je op de goeie site zoekt anders kan je dingen tegen komen die je liever niet wilt zien....?

Reactie
Reageer op: rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief