rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina

Als je denkt dat het genitale wratjes(HPV) zouden kunnen zijn, wordt het tijd om naar de huisarts te gaan en daar zekerheid over te krijgen. Ze zijn namelijk heel erg besmettelijk.

Reactie

Hallo, ik zag je vraag en ik wist gelijk waar je het over heb.
    Ik heb het ook. Het is gewoon vlees van de ingang van je vagina.
    Ik ben 31 maar ik had het dus ook toen ik veel jonger was, en maakte me daar ook wel druk om.
    En ik vroeg me af of ik de enige was die dat heeft.
    Nu na jaren later, weet ik dat ik niet de enige ben.
    Ik ben al regelmatig bij een gynaecoloog geweest om medische redenen, Maar ik kon het toen toch niet laten om te vragen of alles er een beetje normaal uitziet, en heb ook over die vlees (flapjes) in de opening van mijn vagina gevraagt, dat was ook normaal. Maar dat wist ik eigenlijk al wel.

Als je Toch duidelijk antwoord wilt, wat het nu precies is en of het normaal is, Dan zou ik naar de Dokter gaan.
    Die vinden dat echt niet gek als je dat vraagt.

En of andere vrouwen dat ook hebben? Kijk wat sexfilms zou ik zeggn!
    Daardoor weet ik dus dat ik niet de enige ben! Maar of iedereen dat nu heeft...? Dat weet ik dus nog steeds niet.
    Nou meid, ik hoop dat je wat aan mn berichtje hebt!

Groetjes

Reactie

Hallo allemaal ,
    Ik ben 15 jaar en heb het zelfde probleem. Het lijkt precies op hymenal tags, als ik erop druk of een tampon/vinger wil inbrengen krijg ik een brandend/stekend gevoel. Voor de rest is er niks anders ik heb gewoon normale afscheiding zoals altijd en geen rare geurtjEs. Maar sinds 2 weken zitten die rare tongentjes daar en eerst nooit. Ik ben ook nog maagd , ik heb al alles opgezocht maar het enige wat het kan wezen is hymenal tags. Ik ben best bang dat ik straks misvormd raak ofso want het zit er uit het niets en heb er last van.

Reactie

Ga naar je huisarts en laat ernaar kijken. Als je je daar zorgen over maakt is dat toch de eerste stap die je moet zetten...

Reactie

Hey tandor ,
    Ja ik ga denk ik wel naar me huisarts maar het is niet echt een makkelijke stap om dat te doen op deze leeftijd vind ik.. Bedankt voor je antwoord

Reactie

Graag gedaan. Ik begrijp dat je het niet makkelijk vindt, maar het is dan toch goed als er even iemand naar kijkt en je dan kan zeggen wat het is. Dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Reactie

Ik heb precoes die binneste flappen maar ik ben 13 , kun je het ook zonder operatie nornaal en mooi krijgen x

Reactie

Ik heb precoes die binneste flappen

wat bedoel je hier precies mee?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik heb ook onregelmatige binnenste schaamlippen.. Had elke keer na seks ontzettend veel jeuk, bij de huisarts zeiden ze dat het door de wrijving kwam -.- lekker dan. Het enige wat me dus van de jeuk af kan helpen is een operatie.

Reactie

Ik had het ook, nooit zozeer over nagedacht tot ik moest bevallen, het scheurde gedeeltelijk los. Na de bevalling heeft de VK deze weggehaald.

Reactie

Hoi ik ben 14 en heb het al mijn hele leven dit is de 5de site die ik bezoeb en 3 van dr 5 staat op dat het een soort vel was dood vlees ofzoo haddennze het over

Reactie

Ik ontdekte vandaag tijdens douchen de kwabjes, schrok me dood. Met spiegel gekeken, het ziet er anders uit dan normaal.
    Alsof de ingang geblokkeerd is.
    Heb ook pijn, op 1 plek.
    Moet niet denken aan vrijen.
    Heb 1 keer geslachtsverkeer gehad maand terug min of meer onbeschermd.
    Huisarts laten kijken, die zegt niks te zien, begrijp die man niet.
    Nu afspraak in ziekenhuis pas over week.
    Kan niet op de fiets.
    Denk er de hele dag aan, bang voor soa...
    Is het overdraagbaar??? Het zijn inderdaad licht roze kwabjes.

Reactie

Daar kan zo ongezien niemand antwoord op geven......maar eens afwachten tot volgende week

Reactie

Dank tandor voor je reactie, maak me ontzettend zorgen.
    Als je gaat googlen kom je enge sites over vulva kanker.
    durf nu geen gemeenschap te hebben, kan ook niet want alles doet pijn.
    Heb vanmorgen weer gekeken. Het ziet er zo gek uit, zo onwerkelijk.....ik herken mijn eigen vagina niet meer. Wie herkent dit?

Reactie

ik herken mijn eigen vagina niet meer. Wie herkent dit?

hier kan niemand je zo antwoord op geven.....

Reactie
Reageer op: rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief