rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina

Ik heb last van platte vlees uitstulpseltjes bij de ingang van mijn vagina, ze zijn ong 1,5 cm lang en 3 mm breed.
    Het lijken net hele kleine tongetjes. (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)
    Als ik eraan zit voelt het een beetje vreemd. Ik heb het idee dat ik met sexen hier last van heb omdat er dan veel wrijving langs komt. Ik heb gekeken op internet naar genitale wratten maar daar lijkt het absoluut niet op.
    Ik heb een tijdje terug een behandeling voor Candida gehad, en ga morgen via de dokter een afspraak maken bij de gynacoloog.

Is dit gewoon vlees van de vagina wat een beetje uitsteekt of moet ik aan iets anders denken...?
    Ik hoor het graag
    Bedankt

Reactie

zijn dat niet gewoon je binnenste schaamlippen???

Reactie

hoi, ik heb dat ook, maar ik ben bang dat het vaginale wratjes zijn. Ik was getest op HPV, en dat heb ik niet, maar toch heb ik diezelfde uitstulpingen. Bij mij zijn ze gelukkig wel veel kleiner en heb ik verder nergens last van. Gyneacoloog zal er ook maar naar moeten kijken, al had ik het heel klein bij het laatstse onderzoek, en ze heeft er verder niets over gezegd. En ontkent dat ik wratjes had...dus...geen idee! als je bij de arts geweest ben, laat je even weten wat het bij jou was?

Succes & sterkte

Reactie

Ja!
    die heb ik ook!
    maar ik heb ze in mijn hele vagina!!
    ik vind het heel vies, en het voelt heel smerig.
    Vraag het alsjeblieft! en laat het horen.
    veel succes
    xx femke

Reactie

ben bij de dokter geweest, zij zei tegen mij dat het gewoon bij je vagina hoort! niks raars dus gelukkig!!

Reactie

Raar, ik had het bij mijn anus en dat was gewoon wratje.. even aangestipt en weg!

Reactie

Waar jullie over praten dat zijn de binnenste schaamlippen die een beetje uitsteken. Ik vond het niet mooi dus heb ik me laten opereren en nu zitten ze weer netjes naar binnen zodat je ze niet meer ziet.

Reactie

Om te voorkomen dat iemand gaat denkent dat het niet normaal is als ze onder je buitenste schaamlippen vandaan komen, dat is dus wel normaal! Niet iedere vrouw heeft het, de 1 heeft ze kleiner de ander groter. En bij uitzondering hebben vrouwen er last van omdat ze echt te groot/ lang zijn. Ik neem aan dat dat bij de laaste schrijfster het geval was.

Maar je hoort dus 'flapjes' te hebben. Inderdaad een goede tip om eens een webpagina met vagina's op te zoeken. Dat kun je zien wat voor verschillen er zijn en wat allemaal normaal is (en wat evt. niet)

Of wat beter opletten bij biologieles....want daar krijg je dat toch ook neem ik aan, of is dat zou oudewets geworden ofzo?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik heb ook erg last van dat m'n binnenste schaamlippen helemaal naar buiten hangen.. Jij bent geopereerd las ik!? Hoe is het bevallen als ik vragen mag? En hoe zit dat met de verzekering en alles...!! Ik heb er zelf last van.. en het ziet er gewoon TE lelijk uit..!! Wie kan mij helpen met advies??

Reactie

Ik ben net begonnen met zoeken over eenzelfde probleem waar ik mee kamp en kom op dit topic uit. Ik herken de omschrijvingen uit het eerste bericht. Waar ik mij bij mezelf zorgen over maak is dat ik dit eerder nooit had. Ik denk dat het jaar terug nog 'normaal' was. Nu krijg ik mijn vinger niet eens meer in mijn vagina.. het lijkt wel alsof deze langzaamaan dicht groeit. Ik weet het, het klinkt heel beroerd, maar ik weet heel erg zeker dat het ooit 'ruimer' was, en dat het nu door deze uitstulpinkjes steeds krapper wordt. Herkennen andere dames dat ook?

Reactie

Ja ik heb dit dus ook, sinds kort heb ik het idee. Het zit aan de binnenkant van de ingang van me vagina. 2 maanden geleden zijn mijn genitale wratten operatief verwijderd, mischien dat het dus wildvlees is. Ik heb donderdag een afspraak bij de gyn.
    Weet iemand hier wat meer van? ik voel me ontsettend vies.

Reactie

Ik heb precies hetzelfde van die uitstulpsels die op kleine tongetjes lijken. Ene is wat vergroot en zit een soort bultje in.
    Ben je inmiddels naar arts geweest? Wat is eruit gekomen?

Reactie

Ik heb er dus ook last van van die rare dingetjes, maar ik heb in de eerste minuut van sexen echt pijn totdat het vochtiger word allemaal dan voel ik het niet meer heel raar zat echt in de stress over die bultjes trouwens maar als jij naar de dokter bent geweest en die zegt dat het normaal is dan zal het wel zo zijn.

Reactie

Tuurlijk lees is beter.. je binnenste schaamlipen zijn toch geen kleine flapjes MEER DAN 2 bij de ingang van de vagina of wel dan

Reactie

Ik herken me heel erg goed in wat je zegt. Er zit echt gewoon een soort 'vleesbult' ofzo aan het begin en het eerste wat ik dacht is inderdaad: ik groei dicht! :S
    Weet je inmiddels wat het is en gaat het weer over?

Reactie
Reageer op: rare vlees dingetjes bij de ingang van mijn vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief