ik weet niet hoe moet ik beginen 😳 , maar dat doe ik toch want aan artsen heb ik toch nieks, ik heb heel vaak een schimmel infectie gehad, maar op dit moment er is eits ergs met mij gebuert, want ik kreeg hele rare en erge stank uit mijn vagina, net als iemand dood bent alleen in mij binnen, ik heb aan de huisarts gevraagd ,hoe kan dat? maar volgens mij weet ze zelf niet, elke keer dat ik met mij friend ga vrijen,hij wordt gek van die stank,en ik schaam me dood en niemand kon mij helpen, of wel? ik heb ook een spiraal, zou dat kunnen van die spiraaltje gebueren? ik weet het niet, en huisarts weet dat ook niet, of wil ze dat niet weten? help alsjeblieft, want dat kan echt niet, ik was all 10 keer bij huisarts geweest,maar het antwoord is aleen dat ik shimelinfectie heb, maar die middelen die ik van hun krijg helpen niet, wat moet ik doen? help!!! 😥

Reactie

ik weet niet hoe moet ik beginen 😳 , maar dat doe ik toch want aan artsen heb ik toch nieks, ik heb heel vaak een schimmel infectie gehad, maar op dit moment er is eits ergs met mij gebuert, want ik kreeg hele rare en erge stank uit mijn vagina, net als iemand dood bent alleen in mij binnen, ik heb aan de huisarts gevraagd ,hoe kan dat? maar volgens mij weet ze zelf niet, elke keer dat ik met mij friend ga vrijen,hij wordt gek van die stank,en ik schaam me dood en niemand kon mij helpen, of wel? ik heb ook een spiraal, zou dat kunnen van die spiraaltje gebueren? ik weet het niet, en huisarts weet dat ook niet, of wil ze dat niet weten? help alsjeblieft, want dat kan echt niet, ik was all 10 keer bij huisarts geweest,maar het antwoord is aleen dat ik shimelinfectie heb, maar die middelen die ik van hun krijg helpen niet, wat moet ik doen? help!!! 😥

vraag een andere dokter

Reactie

Hoi A`ska,

ik heb het ook een keer gehad man het leek net rotte vis had ook veel blaasontstekingen maar dat is gewoon een bacterie die je in je lichaam heb zitten.
    dacht eerst dat ik niet tegen sperma kon maar daar had gewoon een infectie gezeten en nooit echt goed voor behandeld!
    nu zijn wij bezig voor kinderen en wou ik helemaal schoon zijn heb ook een kijkoperatie gehad omdat ik bang was voor glamidia maar alles is schoon nu en nagekeken.
    wat bij mij hielp is ik dronk elke dag vivit sinaasappel dat is bevordelijk voor je darmflora maar ook voor het vrouwelijke deel.
    en na de ongesteldheid doe ik een vaginale douche dat spuit je erin en ben nu veel bij gyneocologen en dat kan geen kwaad maar het werkt echt goed.
    dus een gezonde voeding en een beetje dat karnemelk drinken en dan 1x inde maand of om de 2 weken een vaginale douche want ik had ook een rotte vis lucht bah!! 🙁 en nu een lekker schoon prutje 😀 !!

Suc6 meid!!

Reactie

Had je voordat je die spiraal kreeg ook al last van stank ?

Reactie

Had je voordat je die spiraal kreeg ook al last van stank ?

nee, dat had ik niet, die stank heb ik ergens na drie jaar gekregen, nadat ik een spiraaltje kreeg

Reactie

KIJK ! dat is diagnose stellen ! Schatje, alles wat je aan je lichaam zit toe te voegen, medicijnen ect, kan bijwerkingen hebben, ik denk dat bij jou dat spiraaltje aan het irriteren is in je vagina. DUS, eruit halen en voorlopig even niet neuken, vingeren ect. je moet gezond worden, dan kijken we wel even verder. En ja, die huisartsen heb je ook niet altijd wat aan, die hebben dan weer geen zin ofzo, en wij maar betalen, ga de volgende keer gewoon naar een andere ja, en anders als die niet goed is Weer naar een andere ok?, ok? ik hoop dat het gauw beter met je gaat, en anders schrijf je maar weer, doen h? 🙂 XX

Reactie

..en Aska, lees inderdaad ook even wat Cindy schrijft, is goed. btw neuk je veel met je vriend zonder condoom ? NU mee ophouden ! spiraal eruit halen, 4 weken aanzien, stinkt het nog ? spuit met je douchkop je vagina schoon, dit 1x per dag voordat je gaat slapen, dit 4 weken aanzien, als er dan nog niets verandert is, moet je even naar een goede arts, weet je vriendin niet een leuke ? laat haar even in je vagina kijken. EN schoon ondergoed aan, 100% katoen, iedere dag. En gebruik even maandverband i.p.v. tampons EN even geen sex ok? 🙂
    En vertel even : hoe oud ben je ? en sport je veel ? Is belangrijk namelijk, je stofwisseling is daardoor sneller en daardoor zal je lichaam sneller en optimaler reageren op alles wat het ondergaat. Bye babe 😉

Reactie

bedankt meiden!!! 🙂
    ik ben weer naar huisarts gegaan, heb een onderzoekje gedaan en ..... weer een schimmelinfectie! toen moest ik een paar tabletten in mij vagina stopen en sindsdien heb ik helemaal geen last van mijn afscheiden meer, ben heel erg blij 😀 . wat betreft die stank, die is weg, maar ik weet het nog niet zeker, want mijn friend is een tijde weg, dus ik heb nog geen sex dehad.
    volgens dokter deze stank kwam niet door mijn spiraal, maar als het weer trug komt ga ik zeker die weg laten halen 😉
    groetjes

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Sinds paar maanden ruikende vagina
    http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/169378-sinds-maar-maanden-ruikende-vagina.html

Stinkende vagina
    http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/169587-stank.html

Reactie

hoi ! Bij mij hetzelfde verhaal na de mirena spiraal...na drie jaar eruit laten halen maar de stank bleef ....na gemeenschap was het niet te harden . Was er dood ongelukkig van . Nu drie jaar later is het weg !!! Ik ben om andere redenen begonnen met A tot Z vitaminen van het kruitvat en dit is de enige verandering die dat kan veroorzaken 😉 ben zoooo blij ! Daarom wil ik dit graag delen omdat er zo'n vaag gedoe over is en niets hielp .

hoop dat ik hier anderen mee kan helpen !

Reactie

@Creacallie Spiraal werkt verhogend op het cortisol en hormonale anticonceptie zorgt voor verlies aan vitaminen en mineralen. Wat extra voedingsstoffen kan dus zeker schelen. Zou zelf eerder een goede multi van de vitaminezaak nemen.

Reactie
Reageer op: stank
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief