Iemand ervaring met schaamlipcorrectie?

Hoi Jessica,

Ik zie geloof ik nieuwe berichten heel laat! Ik weet niet waarom..

maargoed, ik had zeker ook nog wel twee weken last van trekkerigheid bij de hood hoor. Nu zijn de laatste hechtingen eruit(3weken) en nu pas trekt het een stuk minder. Ik heb nu ook Bepanthenzalf erop gesmeerd, want bij mij is t allemaal best droog en jeukt het waar ik die haartjes nog niet kan scheren.

En wat vervelend van je wondjes en dat dat meer open gaat staan.. ik had dat ook wel even hoor. Met anderhalve week dacht ik, gaat goed en op het moment dat ik moest werken kreeg ik veel meer irritatie en vocht uit de wondjes en begon t weer te stinken🙄

Ik moest deze week een antibiotica kuur omdat ik een blaasontsteking had en dat lijkt t daar beneden ook weer goed te doen. Vanaf eergister is de hood ook weer gaan slinken..

ik hoop dat t nu beter met je gaat?

En L fijn dat de operatie meeviel! Ik had inderdaad ook veel pijn met t koelen..

Reactie

Bedankt  voor je reactie Tams!!

Ik hoop dat het bij mij ook snel over gaat en ik van dit gezeur af ben. De hood is nog wel gezwollen, zondag zit ik op 2 weken. Ik heb echt het gevoel dat dat te vroeg is om die knoopjes van de hechtingen eruit te halen. De rest van de hechtingen lossen vanzelf op, alleen die knoopjes moeten eruit.

<b>Een tip voor de dames die nog koelen, gebruik een steriel gaasje(doe van de Etos huismerk zijn erg goed en zacht en plakken niet) dit is beter dan een washandje omdat er geen pluisjes aan zitten en veel schoner omdat het dus steriele gaasjes zijn. Probeer wel echt de eerste week elk uur 10 minuten te koelen want dat helpt echt tegen de zwelling en pijn. Al doet koelen pijn, gewoon even door bijten. </b>

Reactie

Hi Jessica,

Mijn knoopjes zijn ook na twee weken eruit gehaald. Dit lucht een hoop op. Hierdoor kan het beter genezen.

Ik zit nu al bijna op 3 weken. De hood is nog een beetje gezwollen, maar voor de rest gaat alles heel erg goed. Gaat veel sneller als die knoopjes zijn weggehaald, dus maak je maar geen zorgen over dat het te vroeg is. Het gaat alleen maar sneller als ze worden weggehaald.
    Die knoopjes lossen veel langzamer op, hierdoor gaat het langer duren voordat alles goed kan genezen en zou het voor ongemak kunnen zorgen. Dit is waarom ze weg worden gehaald.

Reactie

Dankjewel voor je reactie Maria!

Dit is echt goed om te horen en dat haalt mijn zorgen ook wat weg.

Nu even duimen tot zondag en hopen dat daarna alles goed gaat!

Wanneer konden jullie weer auto rijden en alles normaal doen? En dan deze vraag voor de dames die ook de clitoris hood correctie hebben gehad. Ik heb in januari een schaamlip correctie gehad zonder hood, dit keer met hood. Ik heb het idee dat de hood heel erg trekt vooral als ik probeer te rijden.

Reactie

Ik heb gisteren al jullie verhalen gelezen, 39 pagina's. Super fijn! Dus hierbij ook mijn ervaring.

Afgelopen donderdagmiddag heb ik de correctie (verkleining binnenste schaamlippen) laten uitvoeren in de V-Kliniek in Leiden. Ik ben super tevreden over deze kliniek. De volgende ochtend een belletje om te vragen hoe alles ging, heel fijn!
    Ik was totaal niet zenuwachtig. De verdoving vond ik wel even pittig! De prikjes deden best wel pijn, er werd geen gebruik gemaakt van een crème vooraf.
    De operatie zelf vond ik erg gezellig. Erna ben ik zelf naar huis gereden.
    Toen de verdoving uitgewerkt was had ik wel even pijn en ben ik 2 uur rustig op de bank blijven liggen. Ik heb na de operatie elke uur gekoeld en doe dat op dag 5 nog steeds. Ook heb ik me heel rustig gehouden, elk uur een klein dingetje doen zoals wat drinken pakken en erna weer een uur plat. Vandaag voor het eerst een wasje gedraaid. Maar verder is het bijna de hele dag Netflixen.

De eerste avond/nacht heb ik erg gebloed, maar erna viel het mee. Het is bij mij een beetje blauw en mijn binnenste schaamlippen zijn gezwollen, maar niet heel erg. Ik ben na 24 uur al gestopt met pijnstillers omdat ik eigenlijk geen pijn meer had. De 2e avond en nacht ben ik wel erg misselijk geweest en heb ik meerdere keren overgegeven.

Ik heb nog geen last van jeuk/trekkerig gevoel en plassen heeft bij mij ook geen pijn gedaan. Ik heb de eerste 3 dagen alleen onder de douche geplast voor de zekerheid. Nu spoel ik na het plassen en douche ik 2x per dag.

Ik ben heel erg blij dat ik deze ingreep heb gedaan en de enige spijt die ik heb is dat ik dit niet 15 jaar eerder gedaan heb. Als ik nu voor de spiegel kijk ben ik echt super blij met mijn lichaam en heb ik eindelijk het gevoel dat ik mij nergens meer voor hoef te schamen.

Ik zal dit forum in de gaten blijven houden, mochten er nog meiden vragen hebben of ervaringen willen delen. Mijn 1e check in de kliniek is na 2 weken.

Iedereen veel sterkte met het herstel!

Reactie
Reageer op: Iemand ervaring met schaamlipcorrectie?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief