Iemand ervaring met schaamlipcorrectie?

Ook ik heb 5 dagen geleden een schaamlipcorrectie ondergaan bij faceland.

De verdovingsprikken waren echt heel venijnig en zat met trillende benen op de operatie tafel.

Maar gelukkig voel je van de operatie zelf niks!

De pijn is goed te onderdrukken met bevroren maandverbandjes, en deze elk uur weer te vervangen.

Ook plassen doe ik nog steeds onder de douche zodat de wond schoon blijft...

Tot nu toe ziet het er wel echt verschrikkelijk uit down under!! (Blauw/Paars en enorm gezwollen zowel de binnenste als de buitenste schaamlippen).

Zijn er meer dames met zwelling en blauwe plekken? En na hoeveel dagen verdwenen ze?

Al met al is het echt iets om over na te denken! Je moet er persoonlijk erg veel voor laten vind ik,  maar hopelijk is het uiteindelijk allemaal waard geweest..

En voor alle dames die twijfelen, denk er goed over na! Het is best een zware ingreep en een beetje uitstekende schaamlip is echt niet zo erg.

Iedereen een voorspoedig herstel gewenst!

Reactie

Inmiddels is het alweer 11 dagen geleden dat ik geopereerd ben bij Faceland.

De operatie zelf vond ik erg meevallen, alleen de verdovingsspuitjes voelen wat vervelend. Daarna zo goed als niks van de operatie gevoeld.

De eerste avond heb ik wel wat pijn gehad bij het plassen, maar deze pijn was nog goed te verdragen. Wat ikzelf bijzonder vond is dat ik de eerste 2 dagen na de operatie zo goed als geen pijn heb gehad. Lopen/zitten & plassen verliep zonder pijn.

Echter begon het op de derde dag wat meer zwellingen  in te komen. En werd ik in de ochtend regelmatig wakker met een kleine bloeding.

Nu dag 11, helaas weer wat meer pijn, zeker bij het plassen, de wond ziet er pijnlijk uit. Zit wat wondvocht op en mijn schaamlippen zijn gezwollen. Ook lijkt het alsof ik 4 binnenste schaamlippen heb op het moment? Iemand hier ervaring mee?

Reactie

Ik heb volgende week mijn operatie... ben heel erg zenuwachtig. Kan iemand me zeggen of je nadien nog 'normaal' kan stappen? Ik wel niet dat mensen dit zien..

Reactie

hoi,

ik heb over vijf weken (pas) de operatie en bij mij gaan ze een schaamlipcorrectie +clitorishood uitvoeren.. iemand ervaringen hiermee?

mij is geadviseerd om 2 weken van te voren Arnica en vitamine c pillen te slikken.. ik hoop dat daarmee de pijn en flinke zwelling tot verminderd wordt.

Ik kan niet eens zenuwachtig zijn, omdat ik al jaren hierover nadenk en ik niet kan wachten tot het eindelijk zover is..

ik ben nu 27 en ik voelde me jarenlang echt vreselijk, omdat ik het idee had dat ik mislukt was en snapte niet waarom dit mij overkwam.. ik heb ook het idee dat meiden toch nog heel prive zijn op dat gebied en ik schaamde mij natuurlijk ook dus mooi niet dat ik iets vertelde aan iemand! Nu ik op dit forum zit en zoveel verhalen lees hierover, ben ik blij dat er meerdere meiden echt last van hebben en dat ik niet de enige ben.. en buiten dat het mentaal ook veel met je doet, is het ook een fysieke last. Was ook altijd bang dat iemand iets zag en het zit ook niet altijd even lekker. Bij mij steekt de boel gewoon echt uit. Ik hoop dat mijn binnenste meer naar binnen vallen en mijn clitoris minder zichtbaar is...

hebben jullie ook weleens een opmerking gehad van jongen(s)?

ik namelijk wel en dat heeft tot zoveel schaamte en verdriet geleid.

Reactie

Hoi hoi!

Ik heb 2 september een Labia correctie laten doen.

Jaren over gezeurd,  en uiteindelijk toch doorgezet.

De ingreep zelf viel me reuze mee .

Van te voren  arnica druppels genomen en paracetamol .

Ik kreeg een half uur van te voren een verdovende creme, maar de prikken zelf was prima te doen ,waarschijnlijk hoge pijngrens.

Tijdens de ingreep zelf,  liggen kletsen, gelachen en veel vragen gesteld .

Erna kreeg ik extra verdoving ,zodat de autorit makkelijk zou gaan.

Ik kreeg ook een icepack mee, maar helaas lette ik niet zo goed op, dus had ik soort van brandplekken van dat ding op mijn dijen.... Hahaha stom! Want dat deed erg zeer.

De afgelopen dagen zijn me best tegen gevallen.  Zitten is best pijnlijk,  en plassen...pfff hou maar op , schei maar uit. Liters water spoel ik eroverheen met plassen.

Soms word  ik gek van de jeuk, prikjes,  steekjes en het branderige gevoel.......maar er iig nu al heel erg blij mee!

Ben blij met de kliniek waar ik voor gekozen heb. In de avond was ik onzeker over een hechting, heb een  foto en bericht gestuurd naar en whatsapp nummer wat ik bij vertrek gekregen had. Ik kreeg netjes  antwoord terug,  dat he5 er goed uitzag. De volgende dag werd  ik gebeld hoe het met me ging.

Mijn ervaring: neem het herstel er na serieus, dat valt echt vies tegen. Het eindresultaat,  dat duurt nog even. Maar ik ben tot nu toe al blij, dat ik het heb laten doen!

Reactie

Hoi hoi,

Nu dag 10!

Plassen is nog steeds drama, wat is dat pijnlijk !!! De hechtingen lossen op, maar ik heb het gevoel dat er een rand niet aan elkaar zit, maar los is gegaan , waardoor er een open snee zit , wat met plassen  douchen erg pijnlijk is.

Lopen en zitten gaat beter.

Ondertussen contact gehad met kliniek, vond het er maar vreemd uitzien!

Foto's gestuurd, de arts belde me op, en vertelde dat dat erbij hoort zo.

Maandag op controle.....Ben benieuwd!!

Reactie

Hoi hoi,

Jammer dat er verder niemand actief is hier .

Denk dat het veel onzekerheden weg zou kunnen nemen.

Ik zit inmiddels op dag 11.

Hechtingen lossen op, maar het pijn bij het plassen is er nog steeds wel . Ergens gelezen dat kamille thee helpt, dus spoel ik daar ook steeds mee. Het voelt iig prettig aan.

Het lijkt wel of de ene schaamlip nu in 2en is, maar ook gelezen, dat meerderen dat hadden, en dat ook dat bijtrekt.

Ik lig iig zoveel mogelijk gewoon op een handdoek, zonder onderbroek aan, op de bank. Slapen doe ik ook met handdoek om me heen.

Maandag op controle, ben benieuwd!

Reactie
Reageer op: Iemand ervaring met schaamlipcorrectie?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief