schaamhaar!

ik scheer mij van af mijn 13é en ben er nu 66

dus ondervinding genoeg he goede raad knip eerst

je schaamhaar zo kort mogelijk en, zeep je dan goed in neem voor het

scheren een nieuw mesje van goede kwalietijd GEEN wegwerp mesje

de kans dat u zich kwetst is zo veel groter . Scheer eerst met de haargroei richting mee daar na nog eens tegen . Zeer mooi resultaat gegarandeert

Reactie

Is het normaal dat het pijn doet als ik mijn schaamhaar scheer. Ik scheer altijd eerst met de haartjes mee en dan tegen als ze nog niet weg zijn. Het is bij het omgekeerd scheren dat ik wat pijn en bloedpuntjes krijg. Is dit normaal of ligt dit aan mij?

Babs

Reactie

Dat ligt aan jou. Althans aan het scheren tegen de groeirichting in. Gebruik om te scheren en schoon mes en vervang het regelmatig. Gebruik een scheerolie of een scheercrème voor het scheren. Gebruik voor na het scheren een bodylotion.

Reactie

Ik heb daar ook haar volgens mij is het wel normaal

Reactie

Ik heb ook  heel veel schaamhaar , ja ook de binnen kant van mijn schaamlippen. Ik knip mijn schaamhaar steeds eerst zo kort mogelijk en dan neem ik scheergel , ik scheer telkens met een nieuw mesje, eerst eens mee en dan eens tegen de haar groei. Ik druk er niet op maar laat het mes zijn werk doen. De binnenkant van mijn schaamlippen scheer ik heel voorzichtig natuurlijk zonder scheergel daar. Ik scheer mij om de 2 dagen, dan heb ik nooit last van pijn jeuk of rode bultjes en ben ik steeds heel proper. Ik moet het scheren anders heb ik een echt oerwoud tussen mijn benen . Doe zoals ik                                                                                               Suxes verzekerd

Reactie

Hallo ik ben 17 jaar en heb mij nog nooit glad kunnen scheren. Er zijn nog steeds stoppeltjes voelbaar en die zwarte schijn  is  ook  steeds zichtbaar. Ik scheer mij telkens met een nieuw scheermesje. Eerst eens met en dan eens tegen de haargroei richting . Jeuk of bultjes heb ik niet. Kan mij iemand zeggen wat ik verkeerd doe?? Ik  zou mij ook glad willen kunnen scheren

Reactie

Aan Marie-Madelijn,

Misschien even een ander merk van mesje gebruiken. Ik scheer mij met de Gillette Fusion 5, het zijn wel dure mesjes ja, maar ik kan mij er heel wel heel glad met scheren. Misschien ook even proberen                                                               Veel suxes toegewenst, laat misschien eens iets weten

Reactie

Hallo Marleen,

Ik heb gedaan wat u zei een duurder mesje genomen wel geen Gillette Fusion 5 die zijn mij te duur. Ik ben nu wel  glad geschoren, maar die zwarte schijn is er nog. Ik heb wel pek zwart schaamhaar , het is waarschijnlijk daar door. Dat tot daar gelaten, het voornaamste is dat ik nu  wel glad geschoren ben. Ik gebruikte vroeger wegwerp mesjes nu zijn het er van Venus.  Bedankt voor de raad                                                                                                                                     Groetjes Marie-Madelijn

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Wat er hier gebeurd weet ik niet, de vorige anonce is niet meer leesbaar. De beste remedie tegen schaamluizen is dus direct de schaar en scheermes in het schaamhaar zetten, en alles afscheren eventueel ook achterste en oksels. Ben je reeds seksueel actief scheer dan ook bij jou partner alles af. Ik heb het ook gedaan . Wij laten ons schaamhaar en dergelijke nooit meer groeien zo krijgen we nooit geen schaamluizen meer

Reactie

Ik heb mijn  dochtertje van 10 jaar  betrapt . Ze was op haar kamer haar schaamhaartjes die ze reeds had met een schaartje af aan het knippen. Ze schrok en begon te wenen. Ik zei dat ze niet moest wenen dat ik niet kwaad was. Ik vroeg waarom ze dat deed, ze zei dat ze dat vuil vond. Ik heb haar gezegd dat het normaal was dat iedereen dat kreeg. Ze vroeg als ze ze verder mocht afknippen. Ik heb ja gezegt, want ik zelf ben ook geschoren

Reactie
Reageer op: schaamhaar!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief