Veel schaamhaar

Online ZorgZus
  • #1

    Hallo,

    Ik ben een meisje van 16 en ik heb een probleem.
    Ik heb namelijk erg veel schaamhaar, ik scheer het wel weg maar ik ben zo bang dat ik me een keer open haal.
    Is het normaal dat je schaamhaar zover binnen de vagina zit?
    Ik heb sinds kort een vriend en ben bang dat als er nog wat haren zitten dat hij me vies vind,
    Heeft iemand dit ook?

    groetjess

    #2

    Hallo Meisje16,
    Het meeste haar kun je met een ladyshave weghalen en daarna met gewoon een wegwerpmesje. Als je er elke keer de tijd voor neemt, dan is de kans dat je je openhaalt heel klein. En ik heb ook haren daar waar jij ze hebt. Die scheer ik ook weg. Maar dat je bang bent dat je vriend je vies vindt, daar moet je niet over tobben. Misschien scheert hij zich helemaal niet, terwijl veel mannen zich ook helemaal scheren. Zou jij hem dan 'vies' vinden? Jullie gaan toch eerst lekker samen douchen? En hij is vast net zo onzeker als jij... Nog vragen? Stel ze gerust.

    Groetjes Emma

    #3

    Hoi Emma,

    Krijg je nooit last na het scheren? Hoe vaak doe jij het dan?
    Ik heb een hormoon probleem waardoor ik overal meer haar heb maar word er toch heel onzeker door.

    Groetjes

    #4

    Hai, ik scheer mij eens per week. Dat is voor mij voldoende.

    Groetjes

    #6

    Mijn vriendin heeft ook wel eens flink wat schaamhaar. Als een man echt van je houdt kijkt hij er wel overheen. Dus maak je nergens druk om. Als hij er moeilijk over doet dan is hij je niet waard.

    #7

    hee anonieme wat wil jij zelf wil jij het schaamhaar laten zitten . of haal je het weg omdat jou vriendje dan wil.schaamhaar is toch niet erg wat vind jij zelf.dus als je het zelf wil laat je het schaamhaar staan .

    #8

    Ik ben een meisje van 15 en Ik heb zelf erg veel schaamhaar. Vroeger scheerde ik het altijd met de ladyshave maar er kwamen steeds meer haartjes voor terug. Nu durf ik niet meer te scheren omdat ik bang ben dat mijn schaamstreek nog meer uitbreidt. Een ontharingscrème helpt ook niet. Heeft iemand een scheer- methode of tip voor me waar er noet steeds meer haartjes bijgroeien??

    Liefs, een hopeloos meisje

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Epileren

    #10

    Hi lara, het schijnt dat schaamhaar juist sinds een paar maandjes weer trendy is geworden. Het kan dus ook werken als 'turn-on'. Ik vind het zelf prima zoals het is.
    Greetz honey

    #11

    Als je het eenmaal gedaan hebt, het scheren, en je zou het 2x in de week dat doen, dan krijg je ook vanzelf je zelfvertrouwen helemaal terug. Gebruik wel altijd een nieuw mesje.

    #12

    Hoi,
    Er zijn zeker mannen die schaamhaar bij een vrouw vies vinden, maar de meeste hebben slechts een voorkeur voor weinig of geen schaamhaar. Dus als het er wel it , vinden zij het ook prima. En er zijn ook genoeg mannen die juist van schaamhaar bij een vrouw houden. daar ben ik er eentje van.
    Behaard , zwaar behaard , kaal....het is allemaal lekker. In verreweg de meeste gevallen is er een voorkeur , maar wordt het altijd geaccepteerd zoals het is.

    #13

    Anoniem, als je mijn vriendin was, zou ik je vragen of je het alsjeblief niet meer wilde scheren.

    #14

    he emma, als je vriend dat vies vindt is hij je niet waard, mijn ex vrouw had ook veel haar op haar vagina en vond dat niet vies hoor, als je haar graag ziet, doe" je alles voor haar ook haar beffen, plus vind schaamhaar puur natuur

    #15

    Veel schaamhaar is sexie en geil geheimzinnig
    Dus niet afscheren mede door de lokgeur.

Het onderwerp ‘Veel schaamhaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief