stinkende afscheiding

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

hey, heb jarenlang ook hetzelfde probleem, heb mijn spiraaltje eruitlaten halen na vijf jaar, mijn cyclus normaal laten verlopen gedurende zes maanden,maar tussentijds is het niet verdwenen; constant met antibiotica en cremes ,tverdwijnt even, na twee of drie weken komt het steeds terug. Dus het ligt niet aan het spiraal.

Reactie

Hallo ik heb dit ook al een hele lange tijd. Heel onaangename geurtjes. Ik heb dit al eens gehad na mijn zwangerschap. En toen was het kiemen die zich nestelde in mijn baarmoeder. Ik heb dan zo een soort crème gekregen die ik vaginaal moest ik brengen . Maar helaas een paar maand later was dit weeral het geval . Ik heb echt al heel veel last gehad van die verschrikkelijke geur. Die ik hoop van niet maar wel denk dat andere die ruiken heel gênant!!!. Ik ga nu terug gaan naar de gynaecoloog maar ik ben altijd zo bang voor een verkeerde diagnose. Ik hoop er zo snel mogenlijk van af te zijn want ik heb een partner . En die weet dit zelf niet ik schaam mij dood !!!

Reactie

Hi ik herken jullie klachten. Ik heb een mooncup die verzamelt al het vaginale vocht met luchtjes. Aan het einde van werkdag spoel ik hem. Hierdoor ruik je overdag niets.

Reactie

Dames, alle bovenstaande verhalen komen mij zeer bekend voor. Ik heb al een jaar last van van naar (visgeur) ruikende afscheiding. Ik heb geen last van jeuk of een branderig gevoel. Volgense diverse uitstrijkjes die er bij mij zijn gemaakt in de loop van het jaar bleek alleen een bacteriele overgroei. Helaas ben ik allergisch voor Micronidazol en heb een creme alternatief gekregeb die vaginaal moet wordeningebracht. Dit heeft mij geholpen maar na een aantal weken komen de klachten weer terug helaas. Vanwege onze zwangerschapswens ben ik Davitamon Mama tabletten gaan slikken, en ik was zowaar af van mijn klachten voor een aantal maanden. Helaas is de nare geur nu weer terug en ik ben ten einde raad. Ik durf geen sex te hebben met mijn partner als deze geur weer aanwezig is. Ik heb veel gelezen over alternatieve geneesmiddelen zoals, Colloidaal zilver tabletten die de balans van je vagina helpen herstellen. Volgens de reacties en ervaringen hebben hier veel mensen baadt bij. Heeft 1 van jullie misschien ervaring met deze zilvertabletten? Ik wil eindelijk eens af zijn van deze klachten.

Reactie

Hallo allemaal,

Enerzijds goed om te lezen dat ik de enige ben, maar het klinkt allemaal niet bemoedigend... Ik lees geen enkele mogelijke oplossing.
    Ik heb de klachten al 10 jaar.
    Veel afscheiding met een vieze lucht. Ik ruik het door mijn kleren heen, moet ondergoed en onderkleding vaak in de was doen. Pyjamabroek bijna elke dag.
    Het heeft bij mij ook sterke invloed op onze seks, omdat ik me niet aantrekkelijk voel. Hoewel mijn man er ook niet moeilijk over doet. Ik was me altijd voor we naar bed gaan, maar dan nog.
    Ongeveer 12 jaar geleden had ik wat meer afscheiding en heb ik kuurtjes gekregen. Mijn gedachte is dat ik daarmee een bepaald evenwicht gigantisch heb verstoord, dus ik baal heel erg van die kuren. Er was namelijk geen infectie aangetoond. Sinds die tijd die geur... 🙁
    Ik heb alles geprobeerd wat ik in jullie mailtjes lees. Afscheiding is wel vijf keer onderzocht, komt nooit wat uit. Uitstrijkje gemaakt. Kuur na diagnose bacteriële vaginose. Gespoeld met van alles en nog wat. Draag sinds een jaar of acht katoenen inlegkruisjes. Ik heb een tijd suiker etc. uit voeding weggelaten.
    Niks helpt op de lange termijn. Nu ben ik zwanger en is de afscheiding nog sterker. Dus zelfs een katoenen inlegkruisje is niet voldoende nu.
    Sommige periodes kan ik er wel mee dealen. Heb me er bij neergelegd dat ik elke dag moet douchen. Maar soms kan ik er heel somber van worden. Zoals nu en ben daarom maar even gaan googelen. Maar een goede oplossing lees ik niet.
    Sterkte allemaal!

Reactie

sinds kort heb ik last van vieze geuren van mijn afscheiding en ik heb mijn erectie nog niet gehad, wat kan ik er tegen doen? Ik durf er niet mee naar de dokter/huisarts te gaan want ik schaam me ervoor. Ik ruik de geur ook door mijn broek heen! Ik schaam me ervoor bij mijn vrienden als we gaan afspreken. Wat moet ik doen?!

Reactie

Hoezo erectie niet gehad?

Ga met de klachten naar de huisarts...

Reactie

Ik heb er ook last van .Eet sins kort zo min mogelijk suiker en zuivel , sport daarbij ook wat.heb er nu een stuk mider last van

Molkosan gebruiken werkt ook

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

ik heb sinds 3 maanden ook last van die stinkende afscheiding. niet visachtige maar meer zurig - een beetje zoals die stink kaasjes.

na diverse gels en bruistabletten v d drogist te hebben gebruikt was ik v daag naar de huisarts. die heeft een kweektest voorgesteld en gaat tegelijk kijken naar de baarmoeder hals. daar ga ik over 5 dagen voor terug. intussen stelde hij voor om de antibioticum Metrodazinol 500gr x 4 in een keer te proberen.

ik twijfel een beetje omdat ik geen fijn gevoel bij heb om antibiotica in te nemen, maar ga het v daag innemen. kijk wat de resultaat daarvan is.

ik heb sinds twee maanden niet gevreeen dus vraag me af of het door de sperma komt. missch wel daardoor ontstaan maar dan zou je verwachten dat het nu niet meer terugkomt...

lijkt iig erg lastig om hiervanaf te komen. want er is nog geen ant en klaar remedie zo lijkt het!

Reactie

Heel erg bekend allemaal. Ik heb hier ook al jaren last van.. meestal na de seks, maar kan het ook krijgen wanneer ik een lage weerstand heb of na een anitibiotica kuur. Ook ik hoor dat ik een bacteriële vaginose heb en krijg regelmatig een zware dosis om in te brengen. Inmiddels ben ik daar mee gestopt omdat het toch geen succes heeft op lange termijn.. recent naar de gynaecoloog geweest, maar die zei dat ik moest kijken voor een recept bij de tuinen; normafloor. Geen idee of dit helpt nog..  voor de rest let ik ook op alles wat nodig is, maar het schijnt ook dat het door de spiraal komt. Heeft iemand daar meer info over? Kort om; het lijkt alsof er geen oplossing is voor dit probleem of  is er iemand die het tegendeel kan bewijzen?

Reactie

Hallo,

Ik heb alle berichtjes gelezen en bij mij is precies hetzelfde.. Dokters doen er vrijwel niks aan. Ik loop hier nu al een jaar mee stinkende lucht het is gwn vaginaal vocht maar stinkt. Het kan geen sperma zijn want ik vrij veilig. Heb in het verleden wel eens niet veilig gevreeen maar het kan geen soa zijn im hen geen vreemde symtonen op het vies luchtje na dan.. Ik weet me geen raad meer, liefst wil ik ook nog niet naar een inwendig onderzoek gaan. Heb wel eens vocht laten afmeten vaker zelfs komt op het zelfde neer “schimmeninfectie”. Krijg een pil mee en na mn ongesteldheid komt het gewoon weer terug..

Reactie
Reageer op: stinkende afscheiding
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief