Knie verdraaid

hey, ik heb de al 3/4 jaar last van knie de laatste tijd kan ik er niet meer doorheen en als ik loop of hem buig doet het pijn. mijn huisarts zei at het groei pijn was omdat ik net in mijn groeispeurt zat alleen ik groei net meer echt dus denk ik dat het wat anders heb heeft iemand tipss??

Reactie

Ga terug naar de huisarts en vraag dan om een verwijzing voor de orthopeed

Reactie

goedemiddag ik heb een vraagje.. heb zaterdag met zaalvoetbal een ongeluk gehad.. ik sprong in de lucht toen ik terecht kwam op Mn voeten.. ben ik door Mn linker knie gezakt.. ben zaterdag avond ziekenhuis geweest op de foto’s niks te zien gelukkig.. alleen heb al dagen pijn de pijn was zaterdag enorm aan de binnenkant van Mn knie.. maar dat is nu allemaal naar de buitenkant gegaan.. kan er niks mee heb enorm veel pijn.. moet volgende week teruG naar ziekenhuis.. kan iemand me wat meer vertellen of heeft hier ervaring mee??

Reactie

knie verdraaid kan met pijnstillers lopen maar veel pijn bij strekken been in knie tot engkel

Reactie

knieverdraaid 5weken geleden nu kan wel lopen niet ver veel pijn in knie en enkel bij opstaan veel spierpijn wat te doen

Reactie

je zou naar een fysiotherapeut kunnen gaan.

Reactie

dan is het toch goed om naar de dokter te gaan

Reactie

ik heb hetzelfde probleem als jou! Ik heb dus 2 dagen geleden mijn knie verdraaid en ik kan er niet meer op lopen ik kan me knie ook niet buigen/strekken. Ik heb dit vaker al meegemaakt en het duurt echt ontzettend lang  voordat je knie hersteld word. Ik heb ook een bonkend gevoel in mijn knie als ik hem buig. Heel erv vreemd. Ze zeggen dat de klachen en pijn binnen 2 weken overgaan laten we maar hopen!

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Vanmiddag mijn knie verdraaid … kan het wel buigen ,wel met wat pijn … maar kan de knie niet goed vooruit strekken … iemnad een idee wat ik kan doen … Dankjewel alvast.

Reactie

Morgen even naar de dokter gaan en ernaar laten kijken

Reactie
Reageer op: Knie verdraaid
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief