afgescheurde pees schouder

mijn man heeft een pees afgescheurd in de scouder en deze
    zit opgerold in de bovenarm bij de kliniek waar we dit hebben laten
    bekijken geven ze niet veel kans van slagen door een operatie
    maar dit is ook geen leven elke dag en nacht leven met veel pijn.
    wie heeft er ervaring met deze klacht en eventueel operatie.

Reactie

mijn man heeft een pees afgescheurd in de scouder en deze
    zit opgerold in de bovenarm bij de kliniek waar we dit hebben laten
    bekijken geven ze niet veel kans van slagen door een operatie
    maar dit is ook geen leven elke dag en nacht leven met veel pijn.
    wie heeft er ervaring met deze klacht en eventueel operatie.

Reactie

hallo monique ik had ook een gescheurde pees in mijn schouder . ik ben eraan geopereerd maar het is hetzelfde gebleven of liever gezegd erger geworden .. en ik heb een lelijk litteken gekregen van de operatie had ik maar nooit gedaan ...

Reactie

hallo monique ik had ook een gescheurde pees in mijn schouder . ik ben eraan geopereerd maar het is hetzelfde gebleven of liever gezegd erger geworden .. en ik heb een lelijk litteken gekregen van de operatie had ik maar nooit gedaan ...

Reactie

Hallo daar,

ik afgelopen week geopereerd ..nog veel pijn...11 dgn geleden nu..pees is aangehecht met drie ankertjes aan mijn bot/gewricht.En uitteraard staat hij erg strak want hij is ingekort.....allemaal logische..ik krijg te horen dat na ongeveer drie mnd...ik hem mits iknog niet te zwaar belast en te ver oprekt..alles weer normaal komt,en er wordt 1oo % genezing gegaranddeerd.nu nog in mutella,en heel langzaam volgende week beginnen met bewegingkjes..

groetjes...wie weet hier meer van,of ervaring er mee pos/neg....

Reactie

ben 10 weken geopereerd en het gaat heel goed geen pijn meer en kan mij al weer aardig bewegen met mijn arm ik ga over 2 maanden mijn werk weer gewoon hervatten mijn beroep is servicemonteur ik ben blij dat ik het heb laten doen.

Reactie

Hoi, wie heeft ervaring met behandeling van afgescheurde korte pees van biceps?
    Dit komt niet vaak voor en ben benieuwd naar mensen die dat ook overkomen is.
    Ik zit in het installatiewerk en de kracht in de arm is een stuk minder geworden.

Dank voor de aandacht.

Reactie

hallo ik heb mijn bicepspees afgescheurd, ongeveer een week geleden, en ben nog aan het werk maar is dit wel verstandig?

Word waarschijnlijk opereren en Hoelang duurt het voordat je dan weer kunt werken?

Alvast bedankt voor een reactie!

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hangt er vanaf war je voor werk doet. Maar je zou die arm niet moeten belasten.
    Over het herstel kan ik zo helaas weinig zeggen. Dat zal van de operatie zelf afhangen

Reactie

Bij mij is m'n schouderpees helemaal afgescheurd, dit is afgelopen 3 april gebeurd, kreeg 13 juni pas de uitslag vd mri scan, duurt allemaal erg lang, en wacht nu op de datum van operatie. Tis blijkbaar erg druk int zhs. Erg pijnlijke ervaring, vooral savonds en snachts. En met aan en uit kleden heb ik veel pijn.

Reactie

Heb in Juni 2018 een val gemaakt en heb voor de de pijn 2 (intussen wel met vakantie geweest en rust gehouden) injectie,s gehad bij de huisarts. Toch geen goed resultaat en ben naar een particulier centrum gegaan.Ook dat nog 2 injectie,s gekregen zonder resultaat. Nu (feb 2019 en 8 mnd later) wordt ik er aan geholpen een oparatie is ervoor nodig. Hoop dat het sneller gaat als dat ik overal lees want van de recentie,s krijg ik nog meer pijn in de schouder.

Reactie
Reageer op: afgescheurde pees schouder
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief